موضوعات داغ

نسل جدید هیوندای سانتافه ماه آینده معرفی می‌شود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی هیوندای با انتشار یک تصویر پیش نمایش، قصد دارد تا در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس که در ماه مارس کار خود را آغاز می‌کند، نسل جدید هیوندای سانتافه را معرفی کرده و به ارائه اطلاعات تکمیلی آن مشغول شوند، هرچند برخی منابع ادعا می‌کنند که چند هفته قبل از نمایش این خودرو در ژنو، به صورت آنلاین معرفی خواهد شد تا مخاطبان با اطلاعات کافی در نمایشگاه حضور یافته و از تنها به تماشای آن مشغول شوند.
همانطور که احتمالا می‌دانید، نسل اول هیوندای سانتافه در سال 2001 میلادی راه اندازی شد و سپس نسل دوم آن در سال 2007 میلادی آماده شده و روانه بازارهای بین المللی شد، تا اینکه نسل سوم این خودرو در سال 2013 میلادی از راه رسید و تاکنون فعالیت خود را در بازارهای جهانی دنبال کرده است، هرچند این خودرو در سال 2017 میلادی یک بروزرسانی بزرگ دریافت کرد، اما با این وجود شرکت خودروسازی هیوندای نسل جدید آن را آماده کرده و در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس رونمایی خواهد کرد.
همانطور که انتظار می‌رفت، هیچگونه اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی اتومبیل ارائه نشده است، اما باتوجه به همین تصویر پیش نمایش که از سوی هیوندای منتشر شده، می‌توان با یکسری ویژگی‌های ظاهری اتومبیل آشنا شد که در این خصوص می‌توان به چراغ‌های کاملا جدید در عقب اتومبیل، چراغ‌های دو تکه در قسمت جلو به سبک هیوندای کونا و یا حتی خط آیرودینامیکی اتومبیل اشاره داشت که از چراغ‌های جلو تا چراغ‌های عقب اتومبیل کشیده شده است.
طبق ادعای منابع خبری، تجهیزات ایمنی اتومبیل به شدت ارتقا پیدا کرده و شرکت خودروسازی هیوندای سعی کرده است تا یک مجموعه کامل از سیستم‌ها و تجهیزات ایمنی را در این خودروی شاسی بلند خود جا دهد، همچون سیستم هشدار ترافیک عقب، سیستم هشدار برخورد از جلو با ترمزهای اتوماتیک و یا حتی سیستم تشخیص سرنشینان عقب که می‌تواند به رانندگان برای تشخیص سرنشینان عقب و یا والدین برای تشخیص حضور کودکان خود بر روی صندلی‌های عقب اتومبیل کمک کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/7
دیگه ارزشی در ایران نداره.
1396/11/11
قیمت در ایران شانصد میلیارد تومان با تخفیف ویژه دهه فجر. الان ثبت نام کنید با سود نجومی 18 درصد پانصد سال دیگر تحویل بگیرید. تضمینی شرکت رسمی واردات محصولات درجه یک از مواد درجه یک، یونجه موتور