موضوعات داغ

بررسی کیا استینگر + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
کیا استینگر سرانجام به بازار اروپا رسید و وقت آن شده است تا ساکنان قاره سبز نیز به بررسی نقاط ضعف و قوت این خودرو بپردازند. این خودروی سدان رل مهمی را برای کیا موتورز بازی می کند و یک رده بالاتر از سایر محصولاتی است که کیا موتورز پیش از این تولید کرده است.
قوی ترین نسخه این خودرو به یک موتور شش سیلندر 3.3 لیتری به قدرت 365 اسب بخار مجهز است که به گیربکس هشت دنده اتوماتیک نیز مجهز است و انتقال نیرو در آن به چرخ های عقبی انجام می شود. همچنین به صورت آپشن امکان سفارش سیستم 4 چرخ محرک نیز برای این خودرو وجود دارد.
شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو تنها 4.7 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز 268 کیلومتر بر ساعت است که از این نظر استینگر را در رده‌ی سریع ترین خودروها بازار قرار می دهد.
در ادامه ویدیویی از بررسی این خودرو را برایتان آماده کرده ایم که تماشای آن خالی از لطف نیست. خودروی مورد بررسی به امکاناتی همچون سیستم تعلیق فعال مجهز است. کیا استینگر همانطور که در این ویدیو نیز گفته می شود این توانایی را دارد تا خریداران خودروهای لوکس را به سمت خود جلب کند و برای مثال در بازار اروپا این خودرو یکی از رقبای آئودی S5 اسپرت بک محسوب می شود.
در ادامه پیشنهاد می کنیم ویدیوی زیر را تماشا کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/14
پخش ویدیو ها همچنان مشکل داره نگید که مشکل از گوشی شماست چون در این صورت نمیشد توی اپارات هم دیدش
1396/11/14
ای کاش این ماشین هم تو ایران میومد ولی حیف تو یه کشوری هستیم با قانون های عقب افتاده ایی مثل محدودیت 2500 سی سی و جدیدا محدودیت بالای چهل هزار دلار قیمت خودرو فقط نمیدونم چرا همچین قانون هایی فقط تو ایران هستش...!!