موضوعات داغ

جذاب ترین هاچ بک گروه فیات؛ به روز رسانی نسخه اسپرت آلفارومئو جولیتا

عکس مطلب اول
آلفارومئو یک نسخه اسپرت جدید از جولیتا هاچبک معرفی کرده است که امکانات اضافی قابل توجهی دارد. رینگ های 17 اینچی جولیتا اسپرت با 5 حفره شبیه رینگ های سدان اسپرت جولیا QV هستند و در اسپلیترهای جلو و عقب از نوار قرمز رنگ استفاده شده است. از دیگر موارد برجسته می توان به رکاب های جانبی، شیشه های دودی عقب، چراغ های مه شکن و لوله اگزوزهای دوقلوی بسیار بزرگ اشاره کرد. جولیتا اسپرت با همان رنگ آبی Misano عرضه می شود که قبلا فقط مختص مدل سریع جولیا و جولیتا ولوس بود.
از موتورهای جولیتا اسپرت می توان فهمید که در این خودرو بیشتر حس رانندگی مد نظر بوده است زیرا موتورهای آن زیاد قوی نیستند. آلفارومئو این خودرو را با یک موتور بنزینی 1.4 لیتر توربوشارژ با قدرت 117 اسب بخار و یک موتور 1.6 لیتر دیزل با همین قدرت عرضه می کند. شتاب صفر تا صد جولیتا اسپرت با این دو موتور به ترتیب 9.4 و 10 ثانیه است و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 6.19 لیتر در 100 کیلومتر با موتور بنزینی و 3.8 لیتر در 100 کیلومتر با موتور دیزل است.

آلفارومئو جولیتا اسپرت

آلفارومئو جولیتا اسپرت

این خودرو بسیار مجهز است و از امکاناتی مانند غربیلک فرمان با پوشش چرم Techno، سیستم سرگرمی با صفحه نمایش 5 اینچی Uconnect، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع، تکیه گاه آرنج در جلو و سیستم DNA آلفارومئو (قابلیت انتخاب حالت های مختلف رانندگی) برخوردار است.

داشبورد جولیتا اسپرت

داشبورد جولیتا اسپرت

جایگاه جولیتا اسپرت در طیف مدل های مختلف جولیتا چیزی بین مدل پایه و مدل Tecnica است. قیمت جولیتا اسپرت در نسخه بنزینی از 20.965 پوند شروع می شود و تا 22.340 پوند برای نسخه دیزل افزایش می یابد. قیمت این دو خودرو حدود 1200 پوند گرانتر از مدل پایه است. ضمنا رنگ آبی مخصوص این خودرو یک آپشن 525 پوندی است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/14
فکر میکنم اون ۱۷۱ اسب بخاره هاااااا
1396/12/15
ye doone bahse