موضوعات داغ

اولین اطلاعات از مدل فیس لیفت کیا اسپرتیج جدید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
در هفته جاری عکاسان جاسوسو موفق شدن تصاویری از نسل جدید کیا اسپرتیج را در حال آزمایش و در حالی که به طور کامل استتار شده بود شکار کنند. البته این مدل را نمی توان کاملا یک نسل جدید دانست بلکه یک فیس لیفت بین نسلی است که برای سال 2019 وارد بازار خواهد شد.
در بخش جلویی این خودرو اما می توان 4 عدد چراغ روشنایی در روز LED را مشاهده کرد که بیشتر یادآور پورشه ماکان هستند.

کیا اسپرتج

کیا اسپرتیج

همچنین طراحی چراغ های مه شکن و سپرها نیز دستخوش تغییراتی شده است. در بخش عقبی نیز گرچه به سختی می توان چیزی مشاهده کرد اما می توان گفت که طراحی چراغ ها و سپر عقب تغییر پیدا کرده است. در مدل GT لاین این خودرو نیز به احتمال زیاد شاهد نصب دیفیوزر عقب خواهیم بود.

کیا اسپرتیج

کیا اسپرتج

گرچه تصاویری از داخل کابین این خودرو موجود نیست اما می توان حدس زد که کیا موتورز جدیدترین سیستم ارتباطی خود را به همراه خیل عظیمی از سامانه های ایمنی فعال را روی کیا اسپرتج جدید به بازار عرضه کند. در خصوص موتورهای مورد استفاده در کیا اسپورتیج 2019 نیز حرفی به میان نیامده است اما فعلا موتورهای 2 و 2.4 لیتری بنزینی و 2 لیتری دیزلی برای این خودرو قابل انتخاب هستند. البته شایعاتی مبنی بر احتمال عرضه کیا اسپرتیج هیبریدی برای سال 2019 نیز وجود دارد که سیستم برق آن نیز از نوع 48 ولتی خواهد بود.
انتظار می رود که مدل فیس لیفت شده اسپرتیج بتواند همچنان جایگاه خود را به عنوان یکی از پر فروش ترین خودروهای کیا حفظ کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد