موضوعات داغ

تنفس پاک جذاب ترین محصول اوپل؛ کورسا هم برقی می شود

عکس مطلب اول
مدیر عامل شرکت اوپل اعلام کرد که اولین مدل تمام الکتریکی این خودروساز در سال 2020 وارد خیابان های اروپا می شود و تولید آن یک سال زودتر در کارخانه زاراگوزا در اسپانیا آغاز می شود.
او همچنین تولید نسل بعدی اوپل کورسا (با موتور بنزینی) در سال 2019 در همین کارخانه را تایید کرد.
کورسای الکتریکی اولین نمونه از یک طیف کامل محصولات اوپل شامل 4 خودروی الکتریکی خواهد بود زیرا این خودروساز قصد دارد تا سال 2024 نسخه های الکتریکی از تمام مدل های خود را به بازار عرضه کند. تولید یکی از 3 خودروی الکتریکی دیگر قبلا در نوامبر سال 2017 با نام گرندلند X PHEV اعلام شد.
مدیرعامل اوپل گفت:
« این یک پیشرفت مهم برای کارخانه زاراگوزا محسوب می شود و شروع عصر جدیدی را رقم می زند. این کارخانه همچنان نقش مهمی در فعالیت های صنعتی گروه پژو-سیتروئن ایفا می کند. »

اوپل کورسا OPC

اوپل کورسا OPC

بعد از اینکه پژو-سیتروئن شرکت اوپل را خرید، به نظر می رسد دوباره امید و آرزو به این شرکت بازگشته است. شرکت اوپل با هدایت و راهنمایی پژو-سیتروئن برنامه استراتژیک PACE را اعلام کرد که درباره بازگشت اوپل به مسیر سودآوری تا سال 2020 و تولید نسخه های الکتریکی از محصولات خود است.
شرکت پژو-سیتروئن اعلام کرد که برای تولید طیف جدید خودروهای تفریحی خود (که در چند روز آینده معرفی می شوند) از پلتفرم مشترک با اوپل استفاده می کند.
طبق گفته پژو-سیتروئن برای تولید این خودروهای تفریحی جدید که LAV نامیده می شوند از یک پلتفرم نوآورانه استفاده خواهد شد که بر پایه پلتفرم EMP2 شکل می گیرد که هم اکنون در مدل های 308، 408، 3008، 5008 و سیتروئن C4 پیکاسو، اسپیس تورر و C5 ایرکراس کاربرد دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد