موضوعات داغ

اولین اطلاعات از سوزوکی ویتارا 2019

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مدل فیس لیفت شده‌ی سوزوکی ویتارا در حالی که در حال انجام تست های برفی در کشور سوئد بود شکار عکاسان جاسوس شد. پیش بینی می شود که این خودرو تا اواخر امسال رونمایی شود.
در حال حاضر سخت است که بتوان تفاوت های این مدل را با مدل فعلی موجود روی خط تولید عنوان کرد چون خودروی مورد بررسی به شدت استتار شده است. با این وجود می توان حدس زد که سوزوکی تغییراتی را در نمای جلو و عقب این خودرو ایجاد کرده است.

سوزوکی ویتارا 2019

سوزوکی ویتارا 2019

در تصاویر جاسوسی تهیه شده از این خودرو می توان سنسورهای جلو را روی سپر جلو مشاهده کرد که نشان دهنده ی این هستند که احتمالا ویتارای جدید به سیستم های ایمنی فعال همانند سیستم ترمز خودکار اضطراری و کروز کنترل هوشمند نیز مجهز خواهد شد که این موارد پیش از این در سوزوکی سوئیفت نسل جدید نیز معرفی شده اند.
به جز تغییرات سپر جلو در ویتارای 2019 باید به تغییرات جزیی در چراغ ها و نمای داخلی خودرو نیز اشاره کرد.

سوزوکی ویتارا 2019

سوزوکی ویتارا 2019

سوزوکی هنوز جزییات فنی در مورد ویتارای 2019 را اعلام نکرده است اما احتمال دارد که موتور 1.6 لیتری بنزینی فعلی ویتارا که 115 اسب بخار قدرت و 156 نیوتن متر گشتاور دارد با موتور 1 لیتری توربو 3 سیلندر جدید سوزوکی سوئیفت جایگزین شود که این موتور توربو توانایی تولید 109 اسب بخار و 160 نیوتن متر گشتاور را دارد و مصرف سوخت آن نیز در مقایسه با موتور 1.6 لیتری کمتر است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد