موضوعات داغ

موفقیت‌های درخشان نیسان ایکس تریل در کسب رضایت مشتریان

عکس مطلب اول
نیسان ایکس‌تریل که تاکنون موفقیت‌های بسیاری در حوزه کیفیت، طراحی و ایمنی در بازارهای مختلف جهانی از آن خود کرده است، این بار نیز در بازار ایران توانست به حضور قدرتمند خود ادامه دهد و در زمینه کیفیت خودرو پیشتاز پیش برود.

بنا بر گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از کیفیت خودروهای سواری در بازار ایران، نیسان ایکس‌تریل با عملکرد بسیار مطلوب در شش ماهه ابتدای سال ۱۳۹۶، با کسب امتیاز ۸۰۵ از ۱۰۰۰، توانست رضایتمندی مالکان خود را به‌دست آورد.
در این ارزیابی، شاخص‌هایی نظیر بدنه، مجموعه نیرو محرکه و سوخت‌رسان، مجموعه تعليق و انتقال قدرت، ایمنی، تهویه مطبوع و وسایل برقی مورد بررسی قرار گرفت و نیسان ایکس‌تریل توانست با اختلاف معنی‌دار نسبت به رقبای خود در رتبه‌ی نخست جای گیرد.
همچنین، بهترین امتیاز کیفی ایکس‌تریل در برابر سایر رقبا، ارزیابی مجموعه تعلیق و انتقال قدرت بود که در این شاخص، مواردی همچون عملکرد سیستم فرمان، مجموعه گیربکس، جلوبندی و کمک‌فنرها مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی‌ست، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) به‌عنوان نماینده وزارت صنعت معدن و تجارت و همچنین سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و تنها نهاد رسمی ارزیابی خودروسازان و واردکنندگان خودرو در کشور است، که برای ارتقاء کیفیت محصولات، حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، و نظارت بر حسن اجرای پروژه‌ها و خدمات، ارزیابی‌های دوره‌ای از کلیه شرکت‌های خودرویی به عمل می‌آورد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/29
فقط میشه گفت خخخخخخخ واقعا ستاره هایی که میدن قابل استناد هست که حالا این نظرشون باشه ؟؟؟؟ ظاهرا سیبیل ها چرب شده حسابی . وقتی ما خودمون تکنولوژی رو نداریم و هیچی سر در نمیاریم چطور اندازه گیری میکنیم و امتیاز میدیم ؟؟؟؟!!!! همون پراید و تیبا رو بررسی کنید و ستاره الکی بدین بسه ممنون
1396/11/29
من 6 ماهه دارمش واقعا کیفیتش عالیه
1396/11/29
به نسبت بقیه دزدا قیمت گذاریش بهتره
1396/11/30
کاری با خوبی یا بدی این ماشین یا حتی این ستاره هایی که دادن ندارم
فقط نظرم اینه روی بهترین خودروی دنیا هم گیربکس cvt بزارن از نظر من میشه بدترین خودروی دنیا چون اصلا ماشین و از این رو به اون رو میکنه تمام لذت رانندگیو میگیره و کسل کننده کند و البته پر سر و صدا توی رانندگی با سرعت بالا که طبیعتا دور موتور دایما بالا میمونه بخاطر خاصیت این نوع گیربکس
کسایی که یه بار ماشین گیربکس cvt رانندگی کرده باشن میفهمن چی میگم
1396/12/1
شما مشخصا هیچ تجربه ای با cvt نداشتی که این حرفو می زنی نسبت به همه گیربکس ها سی وی تی توی سرعت بالا کمترین دور موتور نگه می داره مگر اینکه نیاز به افزایش ناگهانی باشه شما هر مدل ماشینی دوس داشتی تست کن برو روی 120 تا روی سیک ترین دنده و مقایسه کن بادور موتور یه ماشین با گیربکس cvt توی همون سرعت 100% سی وی تی دور پایین تری داره ,در کل سی وی تی در هر شرایطی در رانندگی عادی دور پایین تریو داره توی شتاب گیری ها هست که دور بالا میره که توی سایر خودرو ها هم تقریبا به همین صورته.
1397/1/7
این cvt معمولی نیست و. تقویت شده است. Xtronic cvt فرق داره. شتابش هم عالیه