موضوعات داغ

سوپر SUV؛ مشخصات احتمالی بی ام و X4 M

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بی ام و X4 برای سال 2018 مورد بهینه سازی اساسی قرار گرفته است و مدلی کاملا جدید از این خودرو با امکانات و تکنولوژی های جدید به بازار خواهد آمد. در بحث ابعاد نیز بی ام و X4 در مقایسه با نسل قبلی خود پیشرفت کرده است و فضای پای سرنشینان عقب آن در مقایسه با قبل به میزان یک اینچ بیشتر است، بنابراین نه تنها این خودرو زیباتر شده است بلکه نسبت به قبل جادار تر و کاربردی تر نیز است.
با وجود اینکه این خودرو زودتر از ماه جولای به بازار نخواهد آمد اما از هم اکنون علاقه مندان دست بکار شده و با استفاده از کامپیوتر اقدام به رندر کردن تصاویر مدل اسپرت X4 یعنی X4 M کرده اند.

بی ام و X4

بی ام و X4

یک وبسایت به نام X-Tomi Design اخیرا اقدام به رندر کردن تصاویر فرضی از بی ام و X4 M کرده است که نشان می دهد این خودرو در بخش جلوپنجره و سپر تفاوت هایی با نسخه ی استاندارد X4 دارد.
خطوط جلوپنجره در مدل M به رنگ مشکی هستند و سپر نیز ارتفاع پایین تری دارد. در دو گوشه‌ی سپر نیز دو ورودی هوا قرار گرفته اند که داخل آن ها نیز لامپ های LED مشاهده می شود. ارتفاع کلی خودرو نیز پایین تر آمده است و سقف خودرو همانند اکثر خودروهای M به رنگ مشکی است.

بی ام و X4

بی ام و X4

در بخش فنی بی ام و X4 M باید گفت که این خودرو به یک موتور 3 لیتری شش سیلندر خطی با نام S55 مجهز خواهد شد که این موتور توربوشارژر دار در مدل های ‌M3 و M4 نیز قبلا مورد استفاده قرار گرفته است و می تواند 470 الی 475 اسب بخار قدرت تولید کند. در حال حاضر نیز بی ام و ایکس 4 با اگزوز های چهارتایی در حال استتار دیده شده است که می توان حدس زد این خودرو همان مدل X4 M است.

بی ام و X4

بی ام و X4

در حال حاضر قوی ترین مدل X4 به موتور 3 لیتری شش سیلندر خطی به قدرت 355 اسب بخار مجهز است که 495 نیوتن متر نیز گشتاور دارد. نیروی این مدل با استفاده از یک گیربکس 8 دنده اتوماتیک به هر چهارچرخ خودرو انتقال پیدا می کند و می تواند X4 را در عرض 4.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند. این مدل دارای قیمت پایه‌ی 60 هزار دلاری است.
بی ام و X4 نسل دوم از ماه جولای وارد بازار خواهد شد و تا پایان سال نیز مدل M به بازار خواهد آمد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/12
عشق است..... به همین سادگی