موضوعات داغ

نماد صنعتب هنر فرانسه؛ اولین اطلاعات از DS3 کراس بک منتشر شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
دی اس به عنوان برند لوکس گروه پژو سیتروئن در حال برنامه ریزی برای تولید یک خودروی کراس اوور کوچک جدید است که با نام دی اس 3 کراس بک شناخته خواهد شد. دی اس هچنین برنامه دارد تا این خودرو را تبدیل به یکی از پر فروش ترین خودروها در کلاس خود کند.
پیش از این نیز تصاویری از این خودرو در حال تست و آزمایش در مسیرهای برفی مشاهده شده بود و تصور کلی از اینکه این اتومبیل چه شکلی دارد پیدا کرده ایم. حال هنرمندان بر اساس داده ها و عکس های جاسوسی اقدام به رندر کردن تصاویر دی اس 3 کراس بک کرده اند که آن را در ابتدای مقاله می توانید مشاهده کنید. این رندرها چندان دقیق نیستند اما به خودرویی که در نهایت تولید خواهد شد شباهت بسیاری دارند.

دی اس 3 کراس بک

دی اس 3 کراس بک

در بخش جلویی این خودرو باید به چراغ های LED، جلوپنجره‌ی بزرگ و چراغ های روشنایی در روز LED اشاره کرد. نمای جانبی این خودرو نیز شباهت بسیاری به مدل بزرگ تر دی اس 7 کراس بک دارد.
دی اس 3 کراس بک از پلتفرم CMP استفاده خواهد کرد که استفاده از این پلتفرم نوید فضای جاداری را برای سرنشینان می دهد. همچنین این خودرو در نسخه پلاگین هیبریدی نیز عرضه خواهد شد.اطلاعات اولیه از این مدل نشان می دهند که مدل هیبریدی این خودرو به یک موتور بنزینی 113 اسب بخاری و یک موتور برقی 84 اسب بخاری مجهز خواهد شد که از یک باتری 50 کیلووات ساعتی تغذیه می شود. این خودرو با هر بار شارژر این توانایی را خواهد داشت که تا شعاع حرکتی 451 کیلومتر را طی کند.
در ادامه می توانید تصاویر جاسوسی از دی اس 3 کراس بک را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد