موضوعات داغ

دست پر رنو برای نمایشگاه ژنو

عکس نویسنده
حسین ریاحی
نویسنده
عکس مطلب اول
رنو جزو آن دسته از خودروسازانی نیست که سر و صدای زیادی را در نمایشگاه ژنو امسال بپا کند و در کانون توجهات قرار گیرد اما این خودروساز با دست خالی نیز به این نمایشگاه نخواهد رفت و برنامه های خوبی را تدارک دیده است. رنو قرار است در سوییس از خودروی مفهومی جدید خود رونمایی کند که نمایی از آینده ی محصولات این شرکت را معرفی خواهد کرد. به گفته ی برخی منابع، این خودروی مفهومی رنو آلگو نام دارد.
در خصوص محصولات فعلی و در حال تولید این کمپانی نیز رنو اعلام کرده است در نمایشگاه ژنو از نسخه ی ویژه ای از رنو تالیسمان رونمایی خواهد کرد که برای بازار اروپ ادر نظر گرفته شده است. همچنین تالیسمان با یک موتور جدید نیز رونمایی خواهد شد.
رنو همچنین از قوی ترین نسخه ی خودروی برقی رنو Zoe در ژنو رونمایی خواهد کرد که این خودرو به تازگی معرفی شده است. رنو Zoe جدید از یک موتور برقی بهره مند است که ابعاد آن نسبت به قبل تغییری نکرده است اما شاهد افزایش قدرت 16 اسب بخاری آن هستیم. موتو رنو Zoe الکتریکی می تواند 110 اسب بخار قدرت و 225 نیوتن متر گشتاور را تولید کند.
شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو 11.4 ثانیه است و می تواند با هر بار شارژ تا مسافت 300 کیلومتر را طی کند. این خودروی الکتریکی قرار است به فاصله ی کمی پس از نمایشگاه ژنو وارد بازار شود.

داچیا داستر

داچیا داستر

رنو همچنین در نمایشگاه خودروی ژنو امسال موتور 1.3 لیتری توربوی بنزینی خود که با همکاری دایملر آن را توسعه داده است را نیز به نمایش خواهد درآورد. این موتور با نام Energy TCe شناخته می شود و به زودی در مدل های جدید کپچر و سونیک به کار خواهد رفت. موتور جدید رنو در سه نخه با قدرت های 115، 140 و 160 اسب بخاری به بازار عرضه خواهد شد.
درو برند دیگر این کمپانی یعنی آلپاین و داچیا نیز در ژنو حضور خواهند داشت و آلپاین جدیدترین تغییرات مدل A110 و داچیا نیز نسل جدید ساندرو استپ وی و داچیا داستر را در ژنو معرفی خواهند کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد