موضوعات داغ

خبر خوش برای عشاق پورشه؛ نسل جدید911 الکتریکی نخواهد بود

عکس مطلب اول
بعد از اینکه پورشه مدل مفهومی فوق العاده Mission E را در نمایشگاه فرانکفورت 2015 به نمایش گذاشت فقط چند ماه طول کشید تا برنامه تولید این سدان اسپرت الکتریکی تایید شود. در حال حاضر قرار است این خودرو در سال 2019 وارد بازار شود و پورشه گفته است که پیش بینی می کند فروش سالیانه آن حدود 20 هزار دستگاه باشد. اما از آنجایی که پورشه خیلی با جدیت در مورد رقابت با تسلا مدلS صحبت می کند، انتظار نمی رود که به این زودی ها پیشرانه Mission E به مدل های 911 راه پیدا کند.
اخیرا پورشه چند عکس تبلیغاتی از نسل جدید 911 منتشر کرده است که اساسا یک خودروی کامل در آنها نمایان است. همانطور که در تصاویر می بینید این خودرو بسیار شبیه نسل فعلی 911 است که البته بعد از گذشت بیش از 50 سال به روز رسانی جزئی در نسل های 911، این موضوع قابل پیش بینی است. معمولا تغییرات عمده بیشتر در باطن 911 انجام می شود تا ظاهر آن. با اینکه سرانجام شاهد معرفی یک نسخه الکتریکی از 911 خواهیم بود، قطعا موتور احتراق داخلی از نسل جدید 911 حذف نمی شود.

نسل جدید پورشه 911

نسل جدید پورشه 911


نسل جدید پورشه 911

نسل جدید پورشه 911

پورشه در یک اطلاعیه رسمی گفت:
« جهت رفع ابهامات باید بگوییم که 911 جدید نسل 992 یک خودروی اسپرت الکتریکی نیست. اما ممکن است انتخاب نسخه الکتریکی به صورت یک آپشن وجود داشته باشد. »
مدیر تولید پورشه می گوید:
« اگر دو سال پیش صحبت از الکتریکی شدن 911 می شد می گفتم هرگز! ولی امروز قاطعانه این موضوع را رد نمی کنم. من با نسخه آزمایشی پورشه Mission E رانندگی کردم که یک تجربه بسیار تاثیرگذار برای من بود. عملکرد مدل های مسابقه ای LMP پورشه با پیشرانه های هایبرید واقعا شگفت انگیز است. »
ولی حتی با اینکه مدیر تولید پورشه با ایده الکتریکی شدن 911 مخالفتی ندارد، تاکید کرده است که 911 جدید جزو آخرین خودروهایی است که مجهز به فناوری خودران خواهد شد.
در عکس های جاسوسی نسل جدید 911، تصویری از داخل کابین نیز وجود دارد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/14
چه خبر خوبي بهمون دادي چون كه واقعا ذهنم رو درگير كرده بود .
خودروبانك عزيز براي من پرايد سوار عاشق پورشه اين بهترين خبري بود كه تا به حال شنيده بودم.