موضوعات داغ

تکرار اشتباه سایرین؛ احتمال تولید شاسی بلند کروکی توسط فولکس واگن

عکس مطلب اول
خودروسازان عاشق پیروی از مد هستند. با اینکه نیسان مورانو کراس کابریولت فروش چندانی را تجربه نکرد، رنجروور اکنون مدل کانورتیبل ایووک را به فروش می رساند و در حال حاضر فولکس واگن اعلام کرده است که قصد دارد بر اساس مدل T-Roc یک کراس اوور کوپه کانورتیبل تولید کند. پیش بینی می شود این خودرو در نیمه اول سال 2020 وارد بازار شود.
طرحی که در تصویر می بیند تنها عکس موجود از این خودرو است و اینطور که مشخص است این خودرو حداقل به عنوان یک کراس اوور 2 در کانورتیبل، زشت به نظر نمی آید و با توجه به اینکه کراس اوورهای کوچک این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند، احتمالا فروش این خودرو از بیوک کاسکادا که به سختی فروش می رود بهتر خواهد بود. با توجه اینکه سال گذشته تعداد کمی رنجروور ایووک در امریکا به فروش رسید، تصور اینکه بیش از چند هزار دستگاه از آنها کانورتبیل بودند دشوار است. بنابراین شاید تقاضا برای این نوع خودروها واقعا بالا نیست.

فولکس واگن T-Roc

فولکس واگن T-Roc

طبق گفته فولکس واگن تصمیم برای تولید چنین خودرویی بخشی از تمرکز جدید روی SUVها است و اینکه این شرکت آماده است تا برای ورود T-Roc کابریولت به بازار، 98 میلیون دلار سرمایه گذاری کند.
مدیر عامل فولکس واگن گفت:
« فولکس واگن در حال تحول و تبدیل شدن به یک برند تولیدکننده SUV است. فولکس واگن T-Roc هم اکنون استانداردهای جدیدی را در کلاس SUVهای کوچک تعریف کرده است. با تولید یک مدل کابریولت بر اساس T-Roc، یک خودروی بسیار هیجان انگیز به طیف مدل های کراس اوور اضافه خواهیم کرد. »

فولکس واگن T-Roc

فولکس واگن T-Roc

در حال حاضر در مورد قیمت یا عرضه این خودرو در بازار امریکا چیزی اعلام نشده است ولی در این مورد ممکن است نبودن خبر نشانه خوش خبری باشد!

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد