موضوعات داغ

قیمت و شرایط فروش مشارکتی رنو تلیسمان و رنو کولئوس 2018 بصورت نقد و اقساط

عکس مطلب اول
پیشنهاد ویژه به علاقه‌مندان رنو برای لذت خرید پرفروش ترین خودرو‌های بازار وارداتی ایران،
نگین خودرو با تخفیف ویژه، سود مشارکت 18درصد و وام 120 میلیون تومانی به استقبال بهار رفت
***
نگین خودرو، نماینده رنو فرانسه در کنار شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری خودروهای خود، طرح جدید فروش مشارکتی نقدی و اعتباری با سود مشارکت بالا، تخفیف ویژه و بالاترین مبلغ وام را اعلام کرد.
بر اساس اعلام نگین خودرو، در بخشنامه فروش مشارکتی این شرکت دو خودرو محبوب تلیسمان و کولئوس که این روز‌ها عنوان پرفروش ترین خودروهای بازار ایران شناخته می‌شوند با مدل 2018 و به صورت فول آپشن عرضه می‌شود. بر این اساس خریداران می‌توانند با پیش‌پرداخت 100 میلیون تومانی برای کولئوس و 80 میلیون تومانی برای تلیسمان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و بسته به طرح فروش، 50 میلیون تومان نیز چک 30 یا 60 روزه در اختیار نگین خودرو قرار دهند.
تخفیف نقدی 4 و 5 میلیون تومانی و پیش پرداخت دو مرحله ای در خرید نقدی در نظر گرفته شده است. برای خرید اقساطی نیز تا 120 میلیون وام 12 ماهه بدون بهره و همچنین پیش پرداخت دو مرحله ای وجود دارد.
پیش‌پرداخت‌های مشتریان شامل سود مشارکت 18درصدی می‌شود و پرداخت نهایی با کسر این سود مشارکت از قیمت نهایی خودرو محاسبه می‌شود. تحویل خودروها در این طرح 60 یا 90 روزه خواهد بود.

شرایط فروش نگین خودرو

شرایط فروش نگین خودرو

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/7
پدرسوخته كرمان موتور قيمت سانتافه تو اقساطي رو امروز اعلام كرد مدل ٢٠١٧ قيمت ٣٧٠ ميليون،چه راي ديواني چه اشي چه كشكي مگه ميشه بامافيا خودروسازي مقابله كرد
1396/12/8
خدایی چی دوکون دستگاهی راه انداختن
چخبره مگه؟ ۳۰۰ملیون یا ۳۷۰ ملیون ؟آخه لعنتیها چقدر میخان رو هرماشین سود کنن؟ فاتحه مملکتو خوندی آقای روحانی بخدا
1396/12/8
بد رقم با این محصولات رنو و پژو حال نمیکنم ، مفت نمیرزن ، نمایندگی وارد کنندشون هم که واقعا نوبر هست تو سوءاستفاده ، قیمت کولئوس وقتی سانتافه 335 بود 199500 بود اونوقت الان ؟؟؟؟!!!!
1396/12/8
اینا یه مشت کلاهبردار دزدن که مردم بیچاره را میچاپن وهمشونم با دولتیها دستشون توی یه کاسس.