موضوعات داغ

راه اندازی مرکز تحقیق و توسعه تسلا در یونان!

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی تسلا مشتاق است تا یک واحد تحقیق و توسعه در کشور یونان با تمرکز بر روی فناوری‌های موتورهای الکتریکی راه اندازی کند.
در حال حاضر شرکت خودروسازی تسلا در کشور یونان حضور ندارد، اما این خودروساز آمریکایی و همچنین مقامات دولتی کشور یونان تمایل دارند تا شرکت تسلا به زیرساخت‌های پژوهشی موجود در کشور یونان ملحق شوند.
باتوجه به نظرسنجی هفتگی، هنوز هم باید سرمایه گذاری در این پروژه انجام شود، با این وجود معاون نخست وزیر یونان در زمینه تحقیقات و نوآوری گفته است که علاقه خاصی به جذب شرکت‌های خارجی در این کشور دارد، به ویژه آنهایی که بر روی تکنولوژی‌های پیشرفته همچون تسلا کار می‌کنند.
در ادامه کمپانی خودروسازی تسلا اعلام کرد که این شرکت تمایل زیادی به راه اندازی یک مرکز تحقیق و توسعه برای موتورهای الکتریکی در کشور یونان دارد و در صورت انجام این کار، شهر آتن را به عنوان مرکز فعالیت خود انتخاب خواهد کرد، به همین منظور کمپانی خودروسازی تسلا در نظر دارد که یک دفتر کوچک تحقیق و توسعه در شهر آتن راه اندازی کند که در مرحله اول، شامل یک تیم مهندسی بسیار حرفه‌ای خواهد بودکه با تیم اصلی تسلا در ایالات متحده آمریکا ارتباط داشته تا سرعت بیشتری به توسعه فناوری موتورهای الکتریکی داده شود.
در ابتدا این تیم تحقیق و توسعه شامل 10 مهندس خواهد بود، اما ممکن است که در آینده رشد کنند و منجر به راه اندازی یک کارگاه و یا شرکت شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد