موضوعات داغ

چهره متفاوت تویوتا پرادو به سبک تیونرهای ژاپنی‌

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بیشتر اوقات تیونرهای بزرگ صنعت خودروسازی به سراغ برندهای مطرح بازار همچون لامبورگینی، فراری و... می‌روند که پتانسیل بسیار بالایی در تیونینگ و دریافت قدرت بیشتر دارند، به همین دلیل خیلی کم دیده می‌شود که تیونرها به سراغ اتومبیل‌های تولید انبوه و یا حتی خودروهای شاسی بلند بروند، البته به غیر از تیونرهای ژاپنی که یکی از آنان می‌تواند والد اینترنشنال ( Wald International ) باشد.
شرکت تیونینگ ژاپنی الاصل "والد اینترنشنال" که بیشتر از همه به گاومیش سیاه معروف است، عموم پروژه‌های تیونینگ خود را از بین خودروهای شاسی بلند ژاپنی انتخاب می‌کند که پیش از این، پروژه تیونینگ آن را بر روی شاسی بلند "لکسوس NX" مورد بررسی قرار دادیم، اما حالا این تیونر ژاپنی از محصولات لکسوس فاصله گرفته و به سراغ اعضای خانواده تویوتا رفته است تا جدیدترین ایده خود را بر روی دو محصول تویوتا، از جمله "تویوتا پرادو" و "تویوتا هریر" پیاده کند.

تویوتا پرادو

تویوتا پرادو


همین ابتدای کار لازم به ذکر است که "والد اینترنشنال" هیچگونه تغییری در بخش فنی ایجاد نکرده است، اما در مقابل یک کیت بدنه اسپرت ارائه کرده است تا حالا طراحی آنان به شدت اسپرت و جذاب دیده شود.
باتوجه به تصاویر ارائه شده از سوی "والد اینترنشنال"، می‌توان اول از همه تغییرات بسیار زیادی بر روی تویوتا پرادو مشاهده کرد. در این زمینه می‌توان به رینگ‌های جالب و بزرگ آلیاژی، چراغ‌های پیشانی مشکی رنگ، جلوپنجره بزرگ با لوگوی مشکی رنگ تویوتا، مجموعه سپر کاملا جدید، چراغ‌های عقب تاریک، اصلاح سپر عقب اتومبیل، نصب چراغ مه شکن فرمول 1 بر روی سپر عقب و همچنین در پایان به یک جفت خروجی اگزوز اسپرت اشاره داشت که در اطراف بدنه تویوتا پرادو نصب شده است.

تویوتا هریر

تویوتا هریر


در کنار تویوتا پرادو، خودروی شاسی بلند "تویوتا هریر" هم بسته تقویتی "والد اینترنشنال" را دریافت کرده است که برخلاف ظاهر روشن تویوتا پرادو، یک لباس مشکی رنگ به تن کرده تا در سیاهی شب پنهان شود. برای شاسی بلند تویوتا هریر همانند تویوتا پرادو، از چراغ‌های کاملا مشکی در جلو و عقب، یک بامپر بزرگ در جلو، چراغ‌های مه شکن فرمول 1 در عقب، رینگ‌های مشکی رنگ، شیشه‌های به شدت دودی، اسپویلر سقفی و... استفاده شده است که می‌توانید جزییات آن را در تصاویر شاهد باشید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد