موضوعات داغ

رندر و عکس های جاسوسی از نسل جدید تویوتا RAV4

عکس مطلب اول
تمام انواع کراس اوورها فروش بالایی دارند. مدل های جدید، قدیمی و موفق به سرعت پارکینگ نمایندگی ها را ترک می کنند. با اینکه کراس اوورها فروش بالایی دارند این بخش از بازار بسیار رقابتی است. خودروسازان در حال تولید کراس اوورهای کوچک در اندازه های مختلف هستند به این امید که از بازار کراس اوورها منفعتی نصیب آنها شود. حتی تویوتا RAV4 با اینکه قدیمی شده است هنوز هم فروش خوبی دارد. فروش این خودرو 407.594 دستگاه در سال 2017 بود که نسبت به سال قبل از آن 15.7 درصد افزایش یافت.
تمام RAV4 هایی که فروش آنها در بالا ذکر شد مربوط به پلتفرم قدیمی هستند که در سال 2012 معرفی شد. این خودرو در سال 2015 یک بار به روز رسانی شد ولی نسل جدید آن باید به زودی معرفی شود. بنابراین تعجبی ندارد که عکاسان جاسوسی نسخه های آزمایشی تویوتا RAV4 را با پوشش استتار سنگین شکار کرده اند که به این موضوع اشاره می کند که مدل جدید RAV4 با طراحی کاملا جدید در راه است. جزئیات مربوط به طراحی این خودرو کاملا زیر پوشش سنگین استتار مخفی شده است اما نمای کلی خودرو به تنهایی بیانگر این است که RAV4 جدید یک خودروی کاملا جدید است.

عکس جاسوسی از تویوتا RAV4 جدید

عکس جاسوسی از تویوتا RAV4 جدید


عکس جاسوسی از تویوتا RAV4 جدید

عکس جاسوسی از تویوتا RAV4 جدید

همه چیز نسبت به مدل قبلی RAV4 واضح تر و برجسته تر شده است. جلوپنجره عمودی تر شده و چراغ های جلو تا قسمت بالای گلگیرها امتداد پیدا کرده اند. در طرفین این کراس اوور چندین خطوط طراحی برجسته به چشم می خورد که به سمت بالا متمایل شده و پس از عبور از بالای چرخ های عقب به چراغ های عقب منتهی می شوند.
احتمال دارد در نسل جدید RAV4 نشانه هایی از طراحی مدل مفهومی FT-AC وجود داشته باشد. با این حال انتظار نداشته باشید که RAV4 جدید یک آفرودر تهاجمی باشد زیرا RAV4 پرفروش ترین مدل تویوتا در امریکا است و بعید به نظر می رسد که تویوتا با یک طراحی خشن و افراطی به فروش این خودرو صدمه بزند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/25
یا حضرت لندکروز اتاق 200 کاش مثل رندرش نباشه
1396/12/25
نسل قبلی اش مدل فیس لیفتش طراحی خارجی ش خیلی خوب بود فقط ایرادش طراحی بد و بی کیفیت داخلش بود بنظرم ای کاش به جای طراحی خارجیش یه فکری برای داخلش میکردن