موضوعات داغ

رونمایی از محصولات مینی توسط اتوخسروانی

عکس مطلب اول
چند روز پیش بود که پرشیا خودرو در اقدامی که مورد استقبال بسیاری قرار گرفت اقدام به رونمایی از محصولات مینی در بازار ایران کرد. در همین راستا یکی دیگر از بزرگترین عرضه کنندگان خودروهای وارداتی در بازار ایران یعنی اتوخسروانی نیز در شوروم باملند از محصولات مینی برای بازار ایران رونمایی کرد.
اتوخسروانی یک واردکننده مولتی برند است که محصولات متنوعی را در بازار ایران عرضه می کند و جزو اولین عرضه کنندگان محصولات مینی در بازار کشور نیز به شمار می رود. عرضه محصولات مختلف توسط اتوخسروانی در بازار ایران سبب شده است تا این شرکت همواره بالاترین آمار فروش را در بین واردکنندگان کشور داشته باشد. کارشناسان این مجموعه با در نظر گرفتن سلیقه خریدار، بودجه اش و مورد استفاده اش، به او مشاوره می دهند تا کاملا از خریدش راضی باشد. در مراسم رونمایی از محصولات مینی توسط اتوخسروانی همچنین خانم لیلا بلوکات نیز حضور داشتند.

 رونمایی از محصولات مینی

رونمایی از محصولات مینی

با توجه به این که خودروهای مینی طرفداران بسیاری دارند و از طرفی مردم ایران نیز با این برند و خودروهایش خاطره دارند، خسروانی با سبکی متفاوت از محصولات مینی در ایران رونمایی کرد. محصولات مینی مورد توجه خانم های خوش سلیقه است و به همین دلیل، این خودروها در مجموعه خسروانی به دست خانم لیلا بلوکات، رونمایی شدند. نکته جالب اینجاست که در 12 اسفند نیز هنگام رژه محصولات مینی در مراسم رونمایی، خانم ها پشت فرمان آن نشسته بودند و پرشیا خودرو نیز قصد دارد فروش این خودروها را در روز 18 اسفند و همزمان با روز زن آغاز کند.

 رونمایی از محصولات مینی

رونمایی از محصولات مینی

محصولات مینی در 4 مدل کوپر، کوپر S، کلاب من و کانتری من به ترتیب به قیمت 275، 400، 445 و 475 میلیون تومان در بازار کشورعرضه خواهند شد. این خودروها به صورت تحویل 30 روزه توسط پرشیا خودرو در بازار عرضه می شوند و دارای 3 سال و یا 150 هزار کیلومتر گارانتی هستند.
با توجه به مالکیت مینی توسط بی ام و آلمان این خودرو با بی ام و تشابهات فنی بسیاری دارد و به همین خاطر نگرانی از بابت تامین قطعات و خدمات این خودرو در بازار ایران وجود ندارد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/15
خخخ قضاوتش به عهده دوستان ، نقل قول ميكنم از جرمئ كلاركسون ( مجري برنامه گرند تور و تخته گاز سابق )
در فصل اول گرند تور : ( از وقتئ ميني توسط بي ام خريداري شده ، ديگه نظر خوبي راجب اين ماشين ندارم، هيكلشون كه خيلي نسبت به اجدادشون رشد كرده و ديگه نمي شه گفت خيلئ مينئ هست ( كوچك) ، كنسول وسط دايره ائ حس مسخره اي به آدم ميده ، هيچ مدلئ حس و حال ميني ماينر قديم رو نداره و سواري ماشين رو درك نميكنم با اين كه اين مدلي كه زير پامه مدل كوپر اس سريع هست و ... و در آخر بگم عمرا يكئ از اينا رو نميخرم ، آخه چرا يكئ گلف جي تي آي رو نخره و بياد مينئ كوپر بخره ، هاچبك ميخوايد بخريد فقط گلف جي تي آي ، خودمم هر سال مدل جديد رو ميخرم )
اين بود سخنان اين مرد دوست داشتنئ
جرمي كلاركسون
1396/12/15
لیلا بلوکاتم‌ نشدیم😑
1396/12/15
سلام. امیر آقا خدا به شما سلامتی بده. کلی خندیدم. متشکرم.
1396/12/16
تو اون عکسی که نشسته تو ماشین و به دوربین میخنده شبیه حمیرا شده خخخخ