موضوعات داغ

کانسپت اسپرت جنسیس در نمایشگاه نیویورک رونمایی شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
از اواسط هفته گذشته، نمایشگاه بین المللی نیویورک 2018 به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت خودروسازی کار خود را در کشور ایالات متحده آمریکا آغاز کرد و بسیاری از شرکت‌های بزرگ خودروسازی این فرصت را بدست آوردند تا جدیدترین محصولات خود را معرفی کنند. در این بین شرکت خودروسازی هیوندای می‌تواند یکی از فعال‌ترین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا باشد که محصولات مختلفی از جمله هیوندای سانتافه، هیوندای کونا الکتریکی، نسخه جدید هیوندای توسان و یا حتی نسخه دستی "جنسیس G70" را معرفی کرده است که پیش از این جزییات آنان را در روزهای گذشته و یا در نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس مورد بررسی قرار داده‌ایم. اما هیوندای و زیرمجموعه آن یعنی شرکت "جنسیس" یک خودروی ویژه هم در نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا معرفی کرده‌اند که از توجهات به دور مانده است و آن هم خودروی کانسپت "جنسیس Essentia" خواهد که در قالب یک خودروی اسپرت الکتریکی رونمایی شده است.

جنسیس Essentia کانسپت

جنسیس Essentia کانسپت


همچون بسیاری از خودروهای کانسپت، پروژه جدید شرکت خودروسازی هیوندای هم می‌تواند یک چشم انداز جالب برای نشان دادن اهداف و برنامه ریزی‌های این شرکت برای سال‌های آینده باشد که در صورت استفاده از طرح کانسپت "جنسیس Essentia" برای توسعه یک محصول کاملا جدید، می‌توان امیدوار بود که مشتریان بسیار زیادی را به سمت شرکت خودروسازی جنسیس سرازیر کند، زیرا همانطور که در تصاویر این خودرو شاهد هستید، طراحی ظاهری اتومبیل کاملا اسپرت و آینده نگر طراحی شده است و به موازات آن در داخل کابین، شاهد یک طراحی مینیمالیستی و کاملا پیشرفته هستیم که کلیدهای کاربردی داخل کابین تا حد امکان حذف شده و به صفحه نمایشگر بزرگ و عریض داشبورد منتقل شده است که به صورت یکپارچه سراسر داشبورد را در برمی‌گیرد.

جنسیس Essentia کانسپت

جنسیس Essentia کانسپت


علاوه بر طراحی اتومبیل، شرکت خودروسازی جنسیس مدعی است که برای طراحی و ساخت این خودرو در نمونه‌های اولیه، از شاسی فیبرکربنی و چندین موتور الکتریکی استفاده شده است که با هدایت نیروی خطی آنان به سمت تمامی چرخ‌های اتومبیل، می‌تواند به حداقل شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت حدودا 3 ثانیه دست پیدا کرد، هرچند پیش بینی شده است که این خودرو به سرعت 268 کیلومتر بر ساعت برسد و همچنین مجموعه باتری‌های اتومبیل با یکبار شارژ کامل، قادر به طی کردن مسافت تقریبی 373 کیلومتر باشند که در صورت توسعه این خودرو در سال‌های آینده، بدون شک سیستم محرک اتومبیل بهبود یافته و از مجموعه باتری‌های بهتر و قوی‌تر استفاده خواهد شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/11
حتی استون مارتین ولکان هم جان سالم بدرد نبرد از دست این کپی زباله سازهای کره جنوبی و استون مارتین ولکان هم کپی کردن اسمشو گذاشتن جنسیس خخخ ینی یه ادم خلاق تو این کشور خراب شده شون پیدا نمیشه که اینقد اسکی میرن از بقیه؟؟؟ بابا چینیا صد شرف دارن به کره ای ها تو کپی کاری بخدا روی چینیا رو سفید کردن و دستشون بستن تو کپی کاری ... باید اسم صنعتشون رو عوض کنن بزارن کپی پیست خخخ
1397/1/15
اه اه ، واقعا چقدر آدم بی فرهنگ و بی تربیتی هستی ، تو خر هم نمیتونی سوار بشی چه برسه به استون مارتین ، آخه کجای اینها شبیه به هم هست بی فرهنگ ؟؟