موضوعات داغ

تویوتا پریوس کف خواب با چهره لکسوس

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
تیونر مطرح "Aimgain" که فعالیت خود را در کشور ژاپن دنبال می‌کند و تاکنون پروژه‌های متنوعی از تقویت خودروهای ژاپنی ارائه کرده است، یکی دو روز گذشته از آخرین پروژه کاری خود پرده برداری کرد که بر روی جدیدترین نسخه از تویوتا پریوس صورت پذیرفته تا ظاهری اسپرت و خشن داشته باشد و از روحیات آرام و دوست دار محیط زیست خود خارج شود، هرچند این پروژه بر روی ظاهر اتومبیل اجرا شده است و همچنان در باطن این خودروی خشن و کف خواب تویوتا پریوس، شاهد فعالیت همان باطن آرام و لطیف هستیم.
پریوس همواره به دلایل مقرون به صرفه بودن و بالابردن بهره وری آن، دارای طراحی نه چندان دلچسب و زیبایی است و حتی در آخرین نسخه از تویوتا پریوس هم سعی شده از یک طراحی زیباتری استفاده کنند، به همین دلیل چراغ‌های پیشانی را شبیه به نوک پیکان (کمان) و مه شکن‌هایی جدید را هم در دو طرف سپر نصب کرده‌اند که خب چندان تغییرات زیادی صورت نگرفته است.

تویوتا پریوس

تویوتا پریوس


حال برای تکمیل کار تویوتا و زیباسازی خودروی دوست دار محیط زیست پریوس، شرکت تیونینگ "Aimgain" دست به کار شده و اول از همه یک جلوپنجره بسیار بزرگ در قسمت جلوی اتومبیل نصب کرده‌ است که در واقع الگوی آن از جلوپنجره معروف محصولات لکسوس برداشته شده و بر روی اتومبیل آرام تویوتا استفاده شده است. در قدم بعد یک رکاب جدید در زیر درها و سیستم تعلیق اسپرت در چهار گوشه اتومبیل نصب شده است که به نظر می‌رسد قابل تنظیم باشد، زیرا رانندگی با خودروی چسبیده به زمین کاملا سخت و دشوار خواهد بود.
از لحاظ فنی هم گفته شده به خاطر پیچیدگی‌های سیستم هیبریدی پریوس، کاری به کار سیستم محرک نداشته و این یعنی اینکه تمامی این تغییرات و نصب قطعات آیرودینامیکی و... برای همان 121 اسب بخار (90 کیلووات) قدرت سابق است که می‌تواند در مواقعی حتی مشکل ساز هم باشد، چون جلوپنجره بزرگ اتومبیل می‌تواند در عملکرد خودرو تاثیرگذار باشد، ولی در عوض به جای داشتن یک خودروی حوصله سربر با یک طراحی ساده، ماشینی اسپرت و جذاب خواهید داشت که قطعا نگاه خیلی از مردم را به سمت خود جلب می‌کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/15
چقدر زشته شبیه پرایدهای خوابیده جنوب شهر شده. کلا ماشین زشتیه با او چراغهای عجیب عقبش هر کار کنن درست نمیشه...