موضوعات داغ

خط تولید هوندا آکورد به کما رفت

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
نسل جدید هوندا آکورد از ماه اکتبر گذشته وارد بازار شده است و خودروی بسیار خوبی در کلاس خود به شمار می رود اما وضعیت بازار در هفته های اخیر نشان می دهد که این خودرو فروش چندان خوبی را تجربه نکرده است و فروشندگان این خودرو در فروش آکورد به مشکل بر خورده اند. برای رفع این مشکل هوندا اقدام به تعطیل کردن خط تولید این خودرو در اوهایو کرده است.
هوندا به کارکنان این خط تولید گفته است که از ماه آپریل تا ژوئن هر ماه دو روز را به تعطیلات بروند. هوندا همچنین تعطیلات تابستانی کارخانه خود را در ماه جولای به مدت 5 روز اضافه کرد و همین مورد یعنی کلا 11 روز خط تولید این خودرو تعطیل خواهد شد.
در طول این 11 روز کارگران خط تولید می توانند در صورت تمایل به کارهایی که با بخش تولید ارتباط ندارند بپردازند. سخنگوی هوندا در این خصوص گفته است که این اقدام عملی معمول در تولید است و شرکت سعی دارد تا با این کار، میزان تولید را با تقاضای بازار هماهنگ کند.

هوندا آکورد

هوندا آکورد

البته در روزهایی که مشتریان خودروهای کراس اوور را به محصولات سدان ترجیح می دهند تعجبی ندارد که فروش ماشین خوبی همچون هوندا آکورد نیز کاهش پیدا کند. در ماه فوریه‌ هوندا 50 هزار و 178 دستگاه خودروی کراس اوور CR-V را به فروش رساند و این در حالی است که تنها 37 هزار و 430 دستگاه مدل آکورد به فروش رفته است. در یکم مارس نیز هوندا قطعات کافی برای 104 روز تولید آکورد را در کارخانه داشت که این میزان با توجه به عدد متوسط صنایع خودروسازی یعنی 70 روز عدد زیادی است و حتی با استانداردهای خود هوندا نیز عدد بالایی محسوب می شود.
در هر حال بسیاری امیدوارند که هوندا آکورد بتواند به جایگاهی که شایسته آن است در بازار دست پیدا کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد