موضوعات داغ

احتمال عرضه نسل دوم رنو کپچر به همراه سیستم محرک پلاگین هیبریدی

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
براساس ادعای منابع خبری، گفته می‌شود که شرکت خودروسازی رنو در توسعه نسل دوم "رنو کپچر"، از سیستم محرک پلاگین هیبریدی استفاده خواهد کرد تا مدل "کپچر" در نسل دوم خود رسما وارد باشگاه خودروهای الکتریکی و یا وابسته به سیستم‌های محرک الکتریکی شود، هرچند این اطلاعات در حال حاضر شایعه بوده و هنوز از سوی شرکت خودروسازی رنو تایید نشده است، اما شایعاتی وجود دارد که به جزییات این موضوع پرداخته و همچنین می‌توان امیدوار بود که در نمایشگاه بین المللی "فرانکفورت" سال آینده (2019 میلادی)، نسل دوم رنو کپچر با سیستم محرک پلاگین هیبریدی رونمایی شود که بلافاصله بعد از معرفی رسمی، جزییات آن در خودروبانک مورد بررسی قرار خواهد گرفت، اما در حال حاضر به بررسی شایعات و ادعای منابع خبری خواهیم پرداخت.

رنو کپچر

رنو کپچر


طبق ادعای منابع خبری به نقل از مهدسان شرکت خودروسازی رنو، گفته می‌شود که این شرکت فرانسوی از یک موتور جدید 1 لیتری سه سیلندر بجای پیشرانه 0.9 لیتری استفاده خواهد کرد و همچنین در بخش فنی رنو کپچر، یک پیشرانه جدید 1.3 لیتری وجود دارد که در واقع با همکاری کمپانی خودروسازی "دایملر" توسعه پیدا کرده و محصول جدید اتحاد است که جزییات آن در ماه‌های گذشته مورد بررسی قرار گرفت. هرچند نسل جدید رنو کپچر ظاهرا یک پیشرانه 1.5 لیتری جدید دیزلی هم دریافت خواهد کرد که با دو خروجی قدرت 84 اسب بخاری و 113 اسب بخاری فروخته می‌شود.
نسل جدید "رنو کپچر" همانند مدل‌های آینده "نیسان جوک" و "رنو کلیو"، بر روی پلتفرم جدید CMF-B ساخته خواهد و طبق ادعای منابع خبری، تا سه ماهه اول سال 2020 میلادی به مراحل پایانی رسیده و به مشتریان عرضه خواهد شد. هرچند در این تاریخ پیش بینی می‌شود که نسل جدید پژو 2008 راه اندازی شده و به بازار عرضه شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد