موضوعات داغ

تولید محدود سری خاص رنجرور SV؛ راهکاری برای جلب توجه کلکسیونرها

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
اکثر خودروهایی که در نمایشگاه خودروی ژنو امسال حضور داشتند توانستند بازخورد مناسبی را از سوی مردم دریافت کنند. یکی از این خودروها رنجروور SV کوپه بود که این خودروساز اعلام کرده است که تنها 999 دستگاه از این اتومبیل را به تولید خواهد رساند.
مدیر بازاریابی و تولید لندروور در این خصوص گفته است که این تصمیم برای این گرفته شده است که ارزش این خودرو حفظ شود.
به گفته ی وین دارلی برای لندروور مهم بوده که با کم کردن تعداد تولید این خودروها ارزش مادی آن ها را افزایش دهد چون این خودروساز قبلا نیز تجربه ی چنین کاری را در جگوار F تایپ Project 7 دارد که از این خودرو تنها به تعداد 250 دستگاه تولید شد. در حالی که این خودرو در زمان عرضه قیمتی 183 هزار دلاری داشت اما حالا در بازار با قیمتی بالای 280 هزار دلار معامله می شود.

رنجروور SV کوپه

رنجروور SV کوپه

رنجروور SV کوپه خودرویی است که بر اساس رنجروور SVAutobiography Dynamic ساخته شده است و مراحل طراحی و توسعه ی آن 3 سال زمان برده است. این خودرو با قیمت پایه ی 295 هزار و 995 دلار به فروش می رسد که در مقایسه با قیمت پایه ی رنجروور SVAutobiography Dynamic حدود 88 هزار دلار بالاتر است و این در حالی است که این مدل دو در کمتر نیز دارد.
داخل این خودرو نیز تماما از چرم پوشیده شده است و بیشتر بخش ها را خریداران می توانند زیر نظر خود شخصی سازی کنند.

رنجروور SV کوپه

رنجروور SV کوپه

در بخش پیشرانه نیز رنجروور SV کوپه به یک موتور V8 سوپرشارژر دار به حجم 5 لیتر مجهز است که می تواند 565 اسب بخار قدرت تولید کند. این موتور توانایی این را دارد که این خودرو را در 5 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برساند و حداکثر سرعت آن نیز 265 کیلومتر برساعت است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/17
عجب صندوق عقب جاداري داره اين ماشين