موضوعات داغ

تکرار یک رکورد همیشگی؛ تویوتا کمری بازهم در صدر پرفروش ترین سدان های بازار

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
آمار فروش خودروهای سدان سایز متوسط در ماه مارس نشان می دهد که آمار فروش خودروهای سدان در مقایسه با خودروهای کراس اوور کمتر است و کراس اوور ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. در این بین اما تویوتا کمری با فروش 35 هزار و 264 دستگاه در صدر پر فروش ترین خودروهای سدان قرار دارد و از ابتدای سال تا کنون نیز توانسته است فروش بیش از 90 هزار دستگاه را تجربه کند که موفقیت خوبی برای این خودرو و تویوتا است. پس از تویوتا کمری نیز هوندا آکورد و نیسان آلتیما قرار دارند که به ترتیب 24 هزار و 171 دستگاه و 23 هزار و 518 دستگاه فروش دارند.

هوندا آکورد

هوندا آکورد

همانطور که قبلا در خبرها آمده بود هوندا آکورد جدید در سال 2018 دچار مشکل فروش شده است و فروش خوبی ندارد و همین مورد سبب شده تا هوندا قطعات لازم برای 104 روز مونتاژ هوندا آکورد را در انبارهای خود داشته باشد و این در حالی است که این عدد به طور متوسط برای سایر کمپانی ها 70 روز است. هوندا همچنین مجبور شد تا برای همخوانی دادن تولید و تقاضای مدل آکورد، تولید این خودرو را برای 11 روز متوقف کند. نیسان نیز به تازگی از مدل جدید آلتیما رونمایی کرده است و انتظار می رود که با ورود به بازار این خودرو نیز شاهد افزایش فروش نیسان باشیم.

نیسان آلتیما

نیسان آلتیما

خودروهای سدان ساخت آمریکا نیز پس از خودروهای ژاپنی قرار دارند و پر فروش ترین آنها به ترتیب فورد فیوژن با 16 هزار و 103 دستگاه فروش و شورولت مالیبو با 14 هزار و707 دستگاه فروش قرار دارند. پس از خودروهای آمریکایی نیز دو خودروی معروف کره ای یعنی هیوندای سوناتا و کیا اپتیما قرار دارند که فروش آنها نیز به ترتیب 11 هزار و 98 دستگاه و 8 هزار و 10 دستگاه در ماه مارس بوده است. پس از آنها نیز در رده های آخر به ترتیب ماه های فولکس واگن پاسات، مزدا 6 و سوبارو لگاسی قرار دارند.
در ادامه می توانید در جدول زیر آمار فروش خودروهای سدان را در بازار آمریکا مشاهده کنید. ستون نخست از سمت چپ آمار فروش این خودروها را در ماه مارس 2018 نشان می دهد. ستون بعدی نیز آمار فروش خودروهای را در ماه مارس سال گذشته نشان می دهد و آخرین ستون سمت راست نیز آمار فروش این خودروها از ابتدای سال تا کنون است.

آمار فروش خودروهای سدان

آمار فروش خودروهای سدان

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/26
سلطان کمری
1397/1/26
فقط آکورد💪
1397/1/26
جنس خوب هیچ وقت رو زمین نمی مونه. به امید روزی که برای همه هموطنا خرید بهترین ها مقدور باشه
1397/1/26
فروش به عنوان تاکسی هم جزو این امار هست یا نه؟چون تو کشور های پیشرفته بیشتر تاکسی ها کمری کرولا التیما هستن
1397/2/3
اکورد از هر نظر از کمری بالاتره البته جالبه سوناتا و اپتیما جز پرفروش ها است