موضوعات داغ

فولکس واگن و رکورد فروش در 3 ماهه اول سال

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی فولکس واگن همچون یک قاتل سریالی برای دیگر شرکت‌های خودروسازی می‌ماند و تصمیمی برای توقف خود ندارد. این خودروساز آلمانی باوجود اینکه بازار دیزلی خود را به نوعی از دست داده و در ایالات متحده آمریکا یک تصویر بد از خود به نمایش گذاشته است، باز هم در 3 ماهه اول سال جاری موفق به رکورد شکنی شده و یک عملکرد خارق العاده در زمینه فروش به نمایش گذاشته است.
طبق ادعای کمپانی خودروسازی فولکس واگن، این شرکت در 3 ماهه اول سال جاری میلادی موفق به فروش تقریبا 1.53 میلیون دستگاه یا به طور دقیق، موفق به فروش 1 میلیون و 525 هزار و 300 دستگاه در سراسر جهان شده است که تاکنون بی سابقه بوده و نسبت به مدت زمان مشابه در سال 2017 میلادی، حدود 5.9 درصد افزایش پیدا کرده است که بیشترین میزان آن برای ماه مارس امسال و فروش 584 هزار و 700 دستگاه بوده است که نسبت به ماه مارس 2017 میلادی، حدود 5 درصد افزایش را تجربه کرده است.

فروش 3 ماهه اول فولکس واگن

فروش 3 ماهه اول فولکس واگن


شاید فروش کمپانی خودروسازی فولکس واگن در بازار اروپا و آمریکا مثل قبل نباشد و بعد از رسوایی بزرگ این شرکت به شدت افت کرده است، اما همچنان بازار بزرگ چین به استقبال بی نظیر خود از محصولات فولکس واگن ادامه می‌دهد و در ماه مارس امسال، حدود 254 هزار و 300 دستگاه از محصولات فولکس واگن در این کشور فروخته شده است، این درحالیست که برای 3 ماهه اول سال 2018 میلادی، آمار فروش فولکس واگن در کشور چین به چیزی حدود 755 هزار و 700 دستگاه می‌رسد که نسبت به مدت زمان مشابه در سال 2017 میلادی حدود 8.6 درصد افزایش پیدا کرده است.
محصولات پرفروش کمپانی خودروسازی فولکس واگن در کشور چین شامل "لاویدا"، "جتا" و "سانتانا" می‌شود که برخی از آنان به صورت اختصاصی برای کشور چین طراحی شده است، اما کلید موفقیت فولکس واگن در بازار ایالات متحده آمریکا، محصولات شاسی بلند این شرکت بوده است که در ماه مارس سال جاری افزایش 17.8 درصدی تجربه کرده‌اند. هرچند بازار اروپا هم در سه ماهه اول امسال افزایش فروش 5.6 درصدی برای فولکس واگن به همراه داشته است، اما فروش آن در ماه مارس کاهش پیدا کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد