موضوعات داغ

بازسازی فولکس واگن بیتل با ویژگی‌های منحصربه فرد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی فولکس واگن سال‌هاست که تولید "فولکس واگن بیتل" را متوقف کرده است و این موضوع برای علاقه مندان به این خودروی پرفروش و پرمخاطب جهان بسیار غم انگیز است. در ادامه شاید کمپانی خودروسازی فولکس واگن پرفروش‌ترین خودروی جهان را کنار گذاشته باشد، اما شرکت آلمانی Memminger Feine-Cabrios دست بکار شده و با انجام تغییراتی بسیار بزرگ بر روی فولکس واگن افسانه‌ای "بیتل"، یک نسخه منحصربه فرد آماده کرده است، ولی با تغییرات و تقویت سنگین بخش‌های مختلف خود که در ادامه جزییات آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

فولکس واگن بیتل Roadster 2.7

فولکس واگن بیتل Roadster 2.7


با انتخاب نام Roadster 2.7 برای پروژه جدید این شرکت، به صراحت می‌توان فهمید که خودروی فولکس واگن بیتل از موتور 2.7 لیتری چهار سیلندر هوا خنک از نوع "بوکسر" استفاده می‌کند که دارای قدرت 210 اسب بخاری بوده و می‌تواند در حداکثر کارایی خود، حداکثر خروجی گشتاور 247 نیوتن متری داشته باشد که توسط یک جعبه دنده 5 سرعته دستی دریافت شده و به سمت چرخ‌ها ارسال می شود. متاسفانه اطلاعات دقیقی در رابطه با عملکرد این نیرو ارائه نشده است، اما قابل پیش بینی است که با هدایت تمامی این نیرو به سمت چرخ‌های محرک اتومبیل، می‌توان به حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرد.
علاوه بر بروزرسانی‌های پیشرانه اتومبیل، این خودرو در سایر بخش‌های فنی خود از سیستم تعلیق تقویت شده، سیستم اگزوز جدید، رینگ‌های سبک وزن 18 اینچی آلیاژی و همچنین برای مهار این خودرو با قدرت افزایش یافته، از یک سیستم ترمز دیسکی سود می‌کند که از روی پورشه 911 کلاسیک برداشته شده تا عملکرد مطلوبی داشته باشد.

فولکس واگن بیتل Roadster 2.7

فولکس واگن بیتل Roadster 2.7


برای تجهیزات و امکانات داخل کابین، شرکت آلمانی Memminger Feine-Cabrios به دنبال حفظ ارزش‌ها و ویژگی‌های اصلی فولکس واگن بیتل بوده است، به همین منظور تجهیزات رفاهی اتومبیل و یا حتی تجهیزات الکترونیکی اتومبیل خیلی زیاد نیستند و فقط شاهد یک ساعت آنالوگ به همراه صفحه کیلومتر و نشانگرهای کلاسیک هستیم تا خودروی محبوب فولکس واگن بیتل از حقیقت زندگی خود فاصله نگیرد.
متاسفانه این خودرو یک پروژه کانسپت است و در حال حاضر شرکت سازنده تصمیمی برای عرضه عمومی این محصول ندارد، اما در صورت متقاعد شدن این شرکت برای تولید و عرضه پروژه منحصربه فرد خود به مشتریان، انتظار تولید 20 دستگاه وجود دارد و مشتریان با پرداخت هر قیمتی، قطعا از خرید این اتومبیل راضی خواهند بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد