موضوعات داغ

ورود خودروها به پارک مرکزی نیویورک ممنوع می شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
شهردار نیویورک تصمیم گرفته است که به زودی ورود خودروها را به محدوده پارک مرکزی نیویورک ممنوع کند. این ممنوعیت که از 27 ژوئن اعمال خواهد شد محدوده ی پارک مرکزی را تا خیابان 72 در بر می گیرد و هیچ خودرویی مجاز نخواهد بود که به این محدوده وارد شود. تنها استثنا شامل خودروهای مخصوص پارک و خودروهای خدماتی شامل آمبولانس، پلیس و آتش نشانی است.
این تصمیم ورود خودوها را به این پارک مشهور ممنوع می کند. این پارک سال گذشته 42 میلیون بازدید کننده داشته است و با این تصمیم، شهرداری نیویورک قصد دارد تا آمار تصادفات و میزان آلودگی هوای این منطقه را کاهش دهد.
به گفته ی شهردار نیویورک این پارک پیش از اختراع اتومبیل وجود داشته است و این تصمیم امنیتی بی سابقه را به این منطقه خواهد بخشید.
شهر نیویورک قبلا نیز در سال 2015 شاهد محدودیت های عبور و مرور در این پارک بوده است و خودروها در آن زمان نمی توانستند وارد محدوده ی شمالی پارک مرکزی شوند.
با تصمیماتی که شهردار نیویورک گرفته است آمار تصادفات و مرگ و میر در این شهر بین سال های 2013 تا 2016 کاهش 28 درصدی را تحربه کرده است.
بر اساس این طرح که با نام Vision Zero شناخته می شود متوسط سرعت در این شهر کاهش پیدا خواهد کرد تا امنیت شهروندان افزایش پیدا کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/5
امریکائی ها بفکر نابودی ما هستند انوقت ما نگران الودگی هوای پارک مرکزی نیویورک واقعا شرم اوره اونها حتی نمیدونند کشور ما کجا هست