موضوعات داغ

وسایل نقلیه الکتریکی، حدود 50 درصد از فروش ولوو را تشکیل می‌دهد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
ولوو با تعهد خود مبنی بر ارائه نسخه‌های الکتریکی از تمامی محصولات خود تا سال 2019 میلادی، اعلام کرد که تا سال 2025 میلادی، کمپانی خودروسازی ولوو پیش بینی می کند که حدود 50 درصد از فروش کل این شرکت خودروسازی را وسایل نقلیه الکتریکی تشکیل دهد.
در حالی که شرکت خودروسازی ولوو حتی اولین محصول الکتریکی خود را برای عرضه به مشتریان راه اندازی نکرده است و فعلا مدل‌های کانسپت آنان معرفی شده، معتقد است که با تکیه بر توسعه و تولید وسایل نقلیه تمام الکتریکی می‌توان به بازار فروش بسیار خوبی دست پیدا کرد و بازار اصلی این کمپانی برای رسیدن به فروش 50 درصدی وسایل نقلیه الکتریکی، بازار چین خواهد بود که آینده وسایل نقلیه تمام الکتریکی به این بازار بزرگ جهانی گره خورده است.

ولوو XC40

ولوو XC40


مدیرعامل کمپانی خودروسازی ولوو اضافه کرد: تصمیم به تمرکز بر روی بازار چین به هیچ عنوان تعجب آور نیست، زیرا این کشور بزرگ‌ترین بازار اتومبیل جهان را دارد و در 3 ماهه اول سال جاری میلادی با رشد 23.3 درصدی همراه بوده است که این موضوع می‌تواند برای شرکت‌های خودروسازی یک خبر بسیار مهم باشد. کمپانی خودروسازی ولوو انتظار دارد که این روند همچنان ادامه داشته باشد، زیرا طبقه متوسط کشور چین به سرعت در حال رشد است و مصرف آنان گسترده‌تر خواهد شد.
همانطور که گفتیم، در حال حاضر کمپانی خودروسازی ولوو هیچگونه خودروی تمام الکتریکی به بازار عرضه نکرده است، اما این شرکت در ماه‌های گذشته یک نسخه تمام الکتریکی از خودروی XC40 رونمایی کرده است که از سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد، هرچند بین سال‌های 2019 الی 2021 میلادی، کمپانی خودروسازی ولوو چهار محصول دیگر خود را به همراه سیستم محرک تمام الکتریکی عرضه می‌کند که دو محصول آن از برند "پولستار" خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد