موضوعات داغ

مک لارن 5 هزارمین خودروی خود را در امریکا به فروش رساند

عکس مطلب اول
مک لارن یکی از جوان ترین خودروسازان است. این خودروساز که قبلا با نام McLaren Cars شناخته می شد در سال 2010 به یک خودروسازی رسمی تبدیل شد. سپس مدل MP4-12C در سال 2011 معرفی شد و راه را برای معرفی حداقل سه سری دیگر از مدل های مک لارن هموار کرد.
مدل های مک لارن با سری اسپرت شروع می شوند که شامل مدل های 540C، 570S، 570S Spider و 570GT است. سپس به مدل های سری سوپر می رسیم که مدل 720S نماینده این سری است. در نهایت به مدل های سری Ultimate می رسیم که شامل مدل های سنا و BP23 هایپر GT است. در نتیجه مک لارن نسبت به سال 2011 که فقط یک مدل داشت بسیار تغییر کرده است.
فروش مک لارن نشاندهنده رشد این خودروساز انگلیسی است زیرا این خودروساز در سال 2017، 3340 دستگاه خودرو به فروش رسانده است که دو سوم از این حجم فروش مربوط به مدل های سری اسپرت است. امریکای شمالی بزرگترین بازار مک لارن است که سال گذشته 1234 خودرو در آن به فروش رساند.
از زمانی که مک لارن MP4-12C در دسامبر سال 2011 وارد بازار ایالات متحده شد 7 سال می گذرد و مک لارن خود را موظف می داند که فروش پنج هزارمین دستگاه خودروی مک لارن در امریکا را اعلام کند. 5 هزارمین مک لارن یک 570S اسپایدر سفید رنگ است که این هفته به یک مشتری که ساکن کالیفرنیا است تحویل داده شد.
دکتر گری لیچ صاحب این خودرو گفت:
« مک لارن 570S اسپایدر واقعا برای من جذابیت دارد زیرا هم یک خودروی راحت برای رانندگی روزمره است و هم رانندگی با آن لذت بخش است. عملکرد، تعویض دنده و ترمزهای این خودرو در حدی است که من را قادر می سازد نهایت لذت رانندگی با آن را در پیست تجربه کنم. »

مک لارن 570S اسپایدر

مک لارن 570S اسپایدر


مک لارن 570S اسپایدر

مک لارن 570S اسپایدر

قیمت 570S اسپایدر حتی بدون در نظر گرفتن فهرست آپشن ها 208 هزار دلار است که 20 هزار دلار گرانتر از مدل کوپه است.
در حال حاضر مک لارن 22 نمایندگی فروش در امریکای شمالی دارد. برای اینکه مک لارن رشد فروش پایداری در ایالات متحده داشته باشد، شبکه نمایندگی های آن در ماه های آینده گسترش خواهند یافت. علاوه بر این مالکین مک لارن F1 می توانند برای سرویس شاهکارهای تولید محدود خود به کارگاه های تخصصی مک لارن واقع در پنسیلوانیا مراجعه کنند. بر اساس برآوردهای انجام شده، هم اکنون بیش از 20 نمونه مک لارن F1 در ایالات متحده وجود دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد