موضوعات داغ

آغاز پیش فروش سیتروئن C3 از چهارشنبه

عکس مطلب اول
شرکت سایپا سیتروئن همزمان با دومین سالگرد فعالیت خود در بازار کشور، پیش فروش خودروی جدید سیتروئن C3 را اعلام کرده است که به نوعی اولین‌ محصول تولیدی خود در ایران به شمار خواهد آمد.
اگر به خاطر داشته باشید، سال گذشته خودروی سیتروئن C3 در نمایشگاه بین المللی خودروی تهران رونمایی شد و توانست توجه بسیاری از خبرنگاران و شرکت کنندگان در این نمایشگاه را به خود جلب کند. زیرا این خودرو اولین محصول تولیدی سایپا با همکاری، مشارکت و سرمایه گذاری کمپانی خودروسازی "سیتروئن" خواهد بود که حالا برای عرضه به مشتریان، پیش فروش آن در روزهای آینده آغاز خواهد شد.
طبق اعلام شرکت "سایپا سیتروئن"، پیش فروش اتومبیل سیتروئن C3 از تاریخ 26 اردیبهشت ماه سال جاری و از ساعت 11 روز چهارشنبه آغاز خواهد شد که مشتریان می‌توانند با پرداخت مبلغ اولیه 60 میلیون تومانی نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند، هرچند هنوز قیمت نهایی اتومبیل از سوی شرکت سازنده تعیین نشده است و با صدور دعوتنامه می‌توان به قیمت نهایی اتومبیل رسید که اولین سری تحویل آن بسته به ثبت نام مشتریان از شهریورماه سال جاری خواهد بود.

سیتروئن C3

سیتروئن C3


در ادامه بد نیست بدانید که خودروی سیتروئن C3 با موتور 1.6 لیتری بنزینی توربوشارژر در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که در حداکثر کارایی خود می‌تواند خروجی قدرت 163 اسب بخاری داشته باشد و همچنین با رساندن دور موتور به محدوده 1400 الی 4000 دور بر دقیقه، می‌توان به حداکثر گشتاور 243 نیوتن متری رسید که با دریافت و ارسال این نیرو توسط یک جعبه دنده اتوماتیک نسل جدید EAT6، می‌توان به یک عملکرد و راحتی بسیار خوب و همچنین مصرف سوخت ترکیبی 6.7 لیتری رسید.

نظرات کاربران

14 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/24
شرایط فروش این خودرو جالبترین نمونه هستش، رنگ فقط سفید سقف قرمز، قیمت نهایی نامشخص، تحویل از شهریور (تاریخ تحویل در ابهام)، خودرویی با حدود ابعاد ای۲۰ همین الان صحبت ۱۳۰ تومنه، معلوم نیست چه تاریخی و با چه قیمتی تحویل بدن! هرکی از راه میرسه یه لگد به بازار خودرو و مردم میزنه!
1397/2/24
اگر تونستیذ سایتی باز کنید سلام من رو هم برسونید. نقدینگیه لجام گسیخته قدرت تخریب همه چی رو داره:-(
1397/2/24
وقتی بانک ها دزد باشن من و شما هم اعتماد نداریم و پول و میکشیم و به قول قدیمی میکنیم تو بالش.. وقتی بانک دزد باشه و سود کم بده بله من و شما هم داشته باشیم حواله رو میخریم فرداش سایت بسته بشه 20 تومن میکشیم روش میفروشیم.درست مثل هاوال اچ 2 و پژو 2008.انگاری همه ماشینهای جدید قراره این بلا سرشون بیاد.انگار ما سرنوشتمون اینجوریه با این اقتصاد بیمار.وقتی به بانک اعتماد نباشه همین میشه(نقدینگی و تورم )
1397/2/24
در واقع 206 خیلی گران میخرید اما با مانیتور و موتور قویتر که در جاده های ایران زودتر چپ مبکنه
2 - این نوع فروش که قیمت قطعی مشخص نیست نه منطبق با احکام شرعی است نه با قوانین حقوقی ،بدبخت مردم همیشه در صحنه
1397/2/25
خیلی جالبه !
نه مردم ماشینو از نزدیک دیدن! نه قیمتش مشخصه! نه زمان تحویلش! نه گزینه های انتخابی داره! نه اصلا معلومه با این وضع برجام میتونه بیاد ایران یا نه! نه کسی میتونه تو سایت خرید کنه!(در لحظه همش به فروش میره به کی ؟ الله و اعلم)
سایت فروش خودرووووسازززز هامونم به خیر خودرو ساخت خودشون هر ماشین به درد نخوری رو داره !
حالا که نگاه میکنم زیادم جالب نیست!
1397/2/25
بیچاره این مردم که فقط باید به خودرو ساز داخلی خدمت کنند و متاسفانه تولید داخلی به نام مردم و به کام خودرو سازی بی‌کیفیت و بی مسیولیت سایپا یا ایران خودرو تمام می شه
1397/2/25
با نظر شما موافقم البته در مورد نحوه فروش ولی اینکه گفتید زیاد جالب نیست تعجب کردم! این یک خودرو بسیار عالی اروپایی است که تمام تست ها رو با موفقیت گذرانده و مهمتر اینکه سیتروئن رو ما ژیان می شناختیم ولی وقتی زانتیا رو به بازار داد در زمان خودش غوغا به پا کرد این خودرو هم شاهکار دیگه از سیتروئن هست که در زمان ورود به بازار می بینید چه سر و صدایی میکنه
1397/2/25
Local pricing and specifications for the 2018 Citroen C3 have been announced this week, with the boldly-styled hatchback to start at $22,990 before on-road costs.
قیمت 23000 دلار.... با دلار 4200 تومانی حساب بشه میشه حدود 97 میلیون....
1397/2/25
دوستان شرکت سایپا سیتروئن یا همون سایپا کاشان سابق مجوز پیشفروش خودرو از وزارت صنعت و معدن و تجارت نداره یعنی اگر پولتون رو برداره و بره هیچکس پاسخگو نخواهد بود. ضمنا با لغو برجام احتمال اینکه این شرکت نتونه به تعهداتش عمل کنه بسیار زیاده
1397/2/26
پیش ثبت نام این خودرو یه کلاه برداری کامل بود. هیچ شخص حقیقی مفق به ثبت نام نشد. تا دوازده و نیم طول کشید و فقط میشد مشخصات وارد کرد و دیگه وارد درگاه بانکی هم نمیشد. میتونید توی اینستای شرکت کلاهبرداری سایپا سیتروئن نظرات مردم رو مشاهده کنید. افراد زیادی من جمله من از این کلاهبرداری عینی عکس تهیه کردن. اینکه مثلا گفتن ساعت ۱۲ مرحله بعدی شروع میشه و سر ۱۲ گفتن تموم شد!!
فاجعه اینکه هییییییییچ نظارتی روی این افتضاح عینی نیست.
1397/2/27
من یک شخص حقیقی هستم که دیروز تونستم یکی ثبت نام کنم. وقتی از روی سند حرف نزنید همه حرفاتون حتی اون بخش درستشم نادیده گرفته میشه!! این که مثلا روی سایت نوشته بود مرحله بعدی ساعت 11:45 و راس 11:45 باز نمیشد و می نوشت 12بیاین، وجود داشت و کلی جای ابهام داشت و نکته بعدی وجود دلال هایی مثل پرشین خودرو هست که بلافاصله بعد ثبت نام سایپا حواله غیر قابل صلح رو با همون قیمت می فروختن هست!!!
1397/3/1
متاسفته همش دزدی بود یکی از اطرافیان میگفت 5 میلیون به نمایندگی پول داده که ثبت نامش کنن هیچ کس نتونست ثبت نام کنه همهشون دلال بودن و با رشوه تونستن ثبت نا م کنن.. واقعا این حد دزدی تو مملکت نوبره .. به کجا باید شکایت کرد... حواله 60 میلیونی روز چهارشنبه روز شنبه 90 میلیون فروخته شد ... افسار مملکت از دست رفته
1397/2/27
مدیران و مسئولین بی کفایت باید یه نظارتی روی این پروسه بکنند
حداقل فروش حواله و خودروی صفر را به هر صورت ممنوع کنند تا مصرف کننده واقعی موفق به ثبت نام و استفاده شوند
1397/2/27
سلام .متاسفم این رو میگم ولی شک ندارم شبانه خود نمایندگی ها خودشون ثبت نام کردن .چون من دقایق اولیه رفتم و گفتن تمام شده همه فروش رفتن