موضوعات داغ

الماس طلایی؛ معرفی مرسدس AMG GT S رودستر 2019

عکس مطلب اول
مرسدس با معرفی مدل جدید GT S رودستر که بین مدل استاندارد GT رودستر و GT C قرار می گیرد، باز هم یک مدل دیگر به دامنه مدل های گسترده AMG GT اضافه کرد. این خودرو در اواخر سال 2018 وارد بازار امریکا می شود.
مانند دیگر مدل های AMG GT، مدل S رودستر جدید به یکی از نسخه های موتور V8 توئین توربوی مرسدس با حجم 4.0 لیتر مجهز است که 515 اسب بخار قدرت و 670 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. برای مقایسه کافیست بدانید که مدل استاندارد GT رودستر 469 اسب بخار و مدل GT C 550 اسب بخار قدرت دارد. تمام این مدل ها مجهز به گیربکس 7 دنده دو کلاجه هستند.
با این موتور قابلیت های مدل S تقریبا با مدل C برابری می کند. به عنوان مثال شتاب صفر تا صد مدل S و C به ترتیب 3.7 و 3.6 ثانیه است. حداکثر سرعت این مدل جدید 309 کیلومتر در ساعت است در حالی که این رقم برای مدل C کانورتیبل 315 کیلومتر در ساعت است.
مرسدس AMG GT S رودستر از امکانات دیگری نیز برای بهبود عملکرد برخوردار شده است. قفل دیفرانسیل عقب با کنترل الکترونیکی باعث بهبود انتقال قدرت به چرخ ها می شود و ضربه گیرهای تطبیقی سه حالته جزو تجهیزات استاندارد این خودرو هستند. علاوه بر این قابلیت انتخاب 5 حالت مختلف رانندگی وجود دارد که مواردی مانند عملکرد فرمان، واکنش پدال گاز و رفتار گیربکس را تغییر می دهد. دیسک ترمزهای سرامیکی جزو آپشن های سفارشی هستند که عکس العمل ترمز را افزایش و وزن خودرو را اندکی کاهش می دهند. برای افرادی که باز هم دنبال هیجان بیشتر در رانندگی هستند پکیج AMG داینامیک پلاس موجود است که امکانات اضافی آن شامل دسته موتورهای فعال برای موتور و گیربکس و منحنی وسیع تر قدرت موتور در حالت های M و Race است. غربیلک فرمان با پوشش میکروفایبر و رنگ های زرد برجسته در صفحه پشت آمپر از دیگر امکانات ویژه این پکیج هستند.

مرسدس AMG GT S رودستر

مرسدس AMG GT S رودستر


مرسدس AMG GT S رودستر

مرسدس AMG GT S رودستر

ظاهر مدل جدید S نسبت به دیگر مدل های AMG GT رودستر تفاوت چندانی ندارد. یک راه برای تشخیص این مدل جدید توجه به پکیج کروم AMG است که شامل قطعات فلزی براق در جلوپنجره، دریچه های ورودی هوا روی گلگیرها و نوار تزئینی دیفیوزر است. خریدارانی که ظاهر متفاوت تر را ترجیح می دهند می توانند پکیج فیبرکربن AMG برای بدنه یا پکیج شب AMG را انتخاب کنند که شامل قطعات سیاه بسیار براق است.
به همین ترتیب داخل کابین نیز شبیه دیگر مدل های AMG GT رودستر است. مدل S از صندلی های اسپرت AMG و گرمکن گردن برخوردار است. پکیج کروم نقره ای AMG برای کابین جزو تجهیزات استاندارد است اما خریداران می توانند پکیج های سفارشی برای کابین که شامل قطعات تزئینی سیاه بسیار براق یا فیبرکربن است را انتخاب کنند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/27
وقتی مرسدس رو توی خودروسازی میبینم یاد مسی توی فوتبال میوفتم