موضوعات داغ

نگاهی به نسان کیکس؛ جانشین غیر رسمی نیسان جوک با ظاهری عامه پسند

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
زمانی که سال گذشته نیسان از مدل کیکس رونمایی کرد قول داد که این خودرو در زمان ورود به بازار دارای قیمتی پایین تر از 19 هزار دلار باشد. حال با نزدیکشدن به زمان عرضه این خودرو به بازار مشخص شده است که نیسان به قول خود عمل کرده است و نیسان کیکس از اواخر بهار با قیمت پایه‌ی 18 هزار و 965 دلار به بازار خواهد آمد.
قیمت پایین را باید یکی از اصلی ترین مزایای نیسان نسبت به رقبایش عنوان کرد چون برای مثال هیوندای کونا دارای قیمت پایه‌ی 20 هزار دلار، هوندا HR-V دارای قیمت پایه‌ی 20 هزار دلار و مزدا CX-3 و تویوتا C-HR نیز دارای قیمت 21 هزار و 23 هزار دلاری هستند.

نیسان کیکس

نیسان کیکس

در بخش امکانات نیز نیسان کیکس دست پری دارد و تجهیزات استاندارد آن شامل ترمز اضطراری خودکار، بلوتوث، سه عدد پورت USB و چراغ های اتوماتیک هستند. در مدل SV نیز امکانات بیشتری همانند اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم هشدار خودروی پشت سری، سیستم ورود و استارت بدون کلید و سیستم تهویه خودکار به چشم می خورد که البته این مدل دارای قیمت 20 هزار و 665 دلاری است.

نیسان کیکس

نیسان کیکس

با پرداخت 21 هزار و 265 دلار نیز می توان تیپ SR را خریداری کرد که به چراغ های هوشمند LED، فرمان چرمی، اسپویلر سقفی، سپرهای رنگ بدنه، جلوپنجره‌ی مشکی و دوربین 360 درجه مجهز است.
نیسان کیکس به یک موتور 1.3 لیتری 4 سیلندر مجهز است که می تاوند 125 اسب بخار قدرت و 155 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. گیربکس این مدل نیز از نوع CVT است و نیروی موتور را تنها به چرخ های جلو انتقال می دهد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/4
ما رو از قیمت بالا نترسون!
هیچ وقت یک ایرانی رو با قیمت بالا تهدید نکن!!