موضوعات داغ

سایپا در حال تست چانگان ایدو XT؛ هاچ‌بک بزرگ چینی

عکس مطلب اول
همانطورکه می‌دانید در حال حاضر برند چانگان ایدو توسط سایپا عرضه شده که یک خودروی سدان است. اما در نمایشگاه خودرو ارومیه سال گذشته که در تیرماه برگزار شده بود، خودروی چانگان ایدو XT به نمایش درآمده بود و حال این خودرو با پلاک آزمایش در سایپا دیده شده است. معمولاً خودروهای چینی که با پلاک آزمایشی دیده می‌شوند در حال انجام تست‌های اولیه برای اخذ مجوزهای لازم جهت دریافت پلاک ملی هستند و به نظر می‌رسد که برنامه سایپا برای عرضه چانگان ایدو XT کمی جدی‌تر شده است.

چانگان ایدو XT

چانگان ایدو XT

چانگان ایدو XT اینطور که در نمایشگاه ارومیه گفته شده، به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند حداکثر 168 اسب بخار و 230 نیوتن‌متر گشتاور را تولید کند. لازم به یادآوری است که چانگان ایدو سدان عرضه شده به کشور به پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده بود. همچنین گیربکس نصب شده روی این خودرو 6 سرعته خودکار است.

ایدو XT

ایدو XT

در نمایشگاه ارومیه گفته شده بود که قیمت چانگان ایدو XT بین 60 الی 65 میلیون تومان است اما در ماه‌های گذشته شاهد افزایش قیمت ارز و هزینه‌های خودروسازان بوده‌ایم و شاید در زمان عرضه این خودرو، شاهد قیمتی بالاتر از رقم اعلامی برای چانگان ایدو XT باشیم.
در عکس‌هایی که در این مقاله قرار داده‌ایم، دقیقاً مدلی قرار داده شده که در سایپا در حال تست است اما چندی پیش نسخه فیس‌لیفت این خودرو نیز در چین معرفی شده که در خودروبانک به صورت کامل به آن پرداختیم و در زیر یک عکس از آن را برای شما قرار داده‌ایم. در نسخه فیس‌لیفت چهره خودرو کاملاً جدیدتر و خشن‌تر شده و باید ببینیم که در صورت تایید برای تولید در ایران، نسخه فعلی در نظر گرفته می‌شود یا نسخه فیس‌لیفت شده به بازار ایران خواهد آمد.

فیس لیفت چانگان ایدو XT

فیس لیفت چانگان ایدو XT

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/7
خدا کنه نسخه ی جدید تر رو برای فروش اماده کنن چون واقعا زیباتر شده مخصوصا از پشت که خیلی خیلی حرفه ای طراحی شده نسخه ی قدیمی چراغ های پشتش خیلی کشیده شده در کل موفق میشه اگه نسخه جدید تر رو بیارن خیلی فروش میکنه همچین طراحی ای بین ماشین های الان تو ایران نداریم بیاد تک میشه
1397/3/7
این جور که چینیا پیشرفت میکنن ده سال دیگه باید به ژاپنی بگیم آشغال البته همچنان سایپا پراید رو انواع شماره ها ۱۱۱ ۱۳۱ و.. احتمالا ۹۹۹ تولید میکنه
1397/3/7
كاش با فيس جديد بياد خيلي شبيه طراحي جلو پنجره لكسوسه!
1397/3/8
چینی ها خوب تونستن از تحریمای ایران سود نصیب خودشون کنن.اگه یادمون باشه ماشینای چینی بعد از تحریما توی ایران خیلی باب شدن وگرنه تا قبل از اون اصن تو ایران کسی ماشین چینی نمی شناخت.صد در صد قیمتش بالای 80 تومن هست با وضع امروز بازار.jac s5 دنده دستی دیگه تولید نمیشه؟یا دیگه haval h2 جاشو گرفت؟
1397/3/8
درود بر شما دوستان خودروبانک خبری از چانگاهنای CS55و CS75که قرار بود بیان و چند سال سایپا تو نمایشگاهها به نمایش میزاره خبری نیست؟؟؟الطفا یه بررسیب از فیس لیفت CS75 قرار بدین شاهکاری برای خودش
1397/3/8
دست بردارین ازین چینیااااا
1397/3/8
احتمال اینکه نسخه جدید را بیارن کمه. ضمنا قرار بر اینه موتور 1.6 طبیعی 130اسبی ارائه بشه که گیربکس 6سرعته ایسین داره. در کل تا 75 تومن بهترین انتخابه مگه اینکه پژو 301 را 80تومن بدن.
1397/3/9
بهتر شده ولی اخرش یک چینی زشت هست واصلا نمای جلو وعقب با هم سازگاری ندارند وبه نظر من اصلا ارزش نداره.