موضوعات داغ

حواله‌بازی با ناشناخته‌ها! 30 میلیون سود در 2 ماه وقتی نظارتی نیست!

عکس مطلب اول
گویا در این آشفته بازار خودرویی سود جویان محترم رحم به هیچ خودرو و حواله‌ای نمی‌کنند و از هر موقعیتی برای سودهای کلان یک شبه استفاده می‌کنند. گاهاً پیش می‌آید که برای خودروهای محبوب و پرفروشی که تبلیغات گسترده‌ای نیز برای آن‌ها انجام شده همچون هاوال H2 حواله‌ها به سرعت فروش می‌روند و بعد از چند دقیقه فروش آن‌ها با سود چند میلیونی سر از وبسایت‌های خرید و فروش خودرو در می‌آورند.
اما گویا دلالان عزیز برای خودروهای محبوب که هیچ، برای خودروهای چینی که هنوز برای بازار هم ناشناخته هستند و حتی یک نمونه از آن‌ها پلاک ملی نیز دریافت نکرده‌اند، دندان تیز کرده‌اند. در چند روز اخیر سر و کله حواله‌های 100 میلیون تومانی خودروی ریگان کوپا در مدل فلگ‌شیپ پیدا شده که همین چند وقت پیش و قبل از شروع تعطیلات نوروزی با قیمت 70 میلیون تومان پیش فروش شده بود. 70 میلیون تومانی که حال پس از گذشت حدود 2 ماه آن هم برای خودروی تولیدی که کمترین وابستگی را به ارز آزاد دارد و به سرعت ارز دولتی را برای تولید نیز دریافت کرده‌اند.
به نظر می‌رسد همچنین سود زیادی برای حواله‌های این خودرو کمی بیش از حد زیاد است، مخصوصاً برای خودرویی که هنوز تبلیغات گسترده‌ای برای آن انجام نشده و هنوز هم اولین سری آن به مشتریان تحویل داده نشده است. شاید بهتر باشد نه تنها دلالان محترم کمی توقع خود را از سودهای کلان کمتر کنند بلکه خریداران نیز با صبوری بیشتر و با نخریدن این نوع حواله‌های غیرمنطقی به چنین آشفتگی‌هایی دامن نزنند.

نظرات کاربران

17 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/11
احسنت و هزاران لایک به تیتر مقاله تان👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
منم از هواداران این خودرو از زمان رونمایی در نمایشگاه خودرویی آذر 96 بودم و حتی در اسفند ماه مدل اکسکلوسیو این خودرو را با مبلغ 50میلیون تومان پیش فروش کرده بود اسم نوشتم
اما در کمال تاسف شرکت ریگان موتور که قول قیمت 100میلیون را داده بود به قیمت 118میلیون افزایش قیمت داد و بنده اولین نفری بودم انصراف از خرید دادم و هنوزم اصل پول و سود 15درصدی انصراف رو به حسابم واریز نکردند.
ریگان خودرو جهت گندی که زده بود و نتوانسته بود ارز دولتی 4200برای 240خودروی مجاز در پیش فروشش بگیرد نمایندگی فروش و پس از فروشش را به شهر خودرو داده و تبلیغات وسیعی در فضای مجازی می کند که ابتدا با قیمت قطعی ثبت نام می کرد ولی الان دوباره با مبالغ 59 و 65 و 75 هر 3مدل رو پیش فروش برای تحویل 120روز کاری می کند که هنوز هیچ کدام از خودرو های تحویلی به مشتریان پلاک ملی نشدند و افرادو کارمندان خود شهر خودرو حواله ها را با مبلغ 30تا35میلیون بالاتر در سایت باما و شیپور با شماره تماس های مختلف قیمت گذاری کردند تا مردم را فریب دهند و جلوی افت قیمت خودروی چینی رو بگیرند.
فقط مردم باید هوشیار باشند و گول این افراد رو نخورند.
1397/3/11
بهترین راه اینه که هیچ کس نخره..
1397/3/11
درسته قيمت دست دلال جماعته ولي اين ماشين كلا قابل مقايسه با هاوال h2 نيست كه الان در باما دارن با قيمت ١٤٠ميليون بفروش ميرسد، من خودم اين خودرو را در مدل رويال با قيمت قطعي ١٢٨ ميليون با پيش پرداخت ٦٥ ميليون ثبتنام كردم بنظر بنده زوتي توي ايران جا افتاده تَر از هاوال است نمونش z300 سايپا
1397/3/12
عالی بود
این ماشین را تو نمایشگاه دیدم اصلا نپسندیدم
جالب نبود کسی هم زیاد بهش توجه نداشت برعکس هاوال
تازه همین هاوال مگه چندتا شهر نمایندگی داره آخه فکر خدمات هم باید کرد ریگان خودرو که جای خود داره
بورگوارد را ببینید خوب هم که باشه هر کارم بکنه استقبالش کمه چون فقط تهران بقیه نمایندگیاش الکین
الان تو تو رنج قیمت 90 تا 115 شاسی فعلن همون هاوال خوبه
جک اس3 هایما اس5 وبقیه خانی نیستن
1397/3/12
اینم یه چینی دیگه تعداد برند های خودرو های چینی از تعداد سطل اشغال های سطح شهر تهران بیشتر داره میشه
هر برند یه مدل خودرو با یه شرکت خدمات دهنده در ایران :)))) اخرش میخواد چی بشه ؟
1397/3/12
به نظرم نخريدن اين حواله ها بهترين كار هست
و اينكه دوستان خيلى رو تحويل گرفتن ماشين هايي كه ثبت نام كردن ، حساب باز نكنن .
يعنى يجورايي پنجاه پنجاه هست و معلوم نيست اون موقع كسى پاسخگو باشه
1397/3/12
کسی که برای شعور و شخصیت خودش ارزش قائل باشه نمیخره تا این دلال های از خدا بی خیر بشینن سر جاشون ، هرکی بخره هم به خودش خیانت کرده هم به بقیه
1397/3/12
بنده هم از مدتها قبل اینو میشناختم پول جور کردم تا برم ثبت نام کنم باهاشون تماس گرفتم از شرایط پرسیدم خیلی قشنگ منو کشیدن تا پای خودرو درحالی که توی قرارداد قیمت قطعی نوشته شده بود بهمون گفتن روی قیمت قطعی نمیشه حساب کرد و این قرارداد مال هفته پیشه !!!
خیلی جالب بود حتی زحمت چاپ قراردار جدیدم بخودشون نداده بودن
منم که از شهرستان به اونجا کشیده شده بودم با عصبانیت اومدم بیرون
اون کارشناس اومد عذرخواهی کرد و گفت فوقش ۲۰ تومن بیشتر تا۱۸۰ روز دیگه روی خودرو نمیره!!
این دیگه جالب تر بود
راستش من روی کامنت های اقای بهروز سرایی هم حساب کردم که خیلی ازاین ماشین تعریف میکرد طوری که فکر کردم یکی از کارمندان ریگانه!!
خلاصه رفتم یه خودرو نوشتم که قیمت قطعی داشت و منتظرم ببینم توی نمایشگاه بعدی چی میاد
1397/3/12
سلام محمد جان
اگه فقط بخاطر تعریف های من ثبت نام کردید حتما انصراف بده! من فقط 5دقیقه تست درایوش کردم و در سایت های مصر و روسیه عملکردش را از فیلم دیدم و در نمایشگاه خودرو بخاطر رنج قیمت 100میلیونی مناسب خرید دیدمش.
خیلی دلم پیش کوپا هستش ولی عقل حکم می کرد انصراف بدم تا بیشتر از این ضرر نکنم چون جور کردن 18میلیون در این دوره زمانه کار آسانی نیست.


البته تصمیم گرفتم اواخر سال
کسانی که قصد فروش دست دوم آن را دارن
تهیه کنم و استفاده کنم.
1397/3/12
بالاخره نقدی بر بازار خودرو نوشتید!! هر چند در لابلای مطالبتون شما نیز گاهی به بازار برخی خودرو ها دامن می زنید اما این کار شما ستودنی بود امیدوارم نقد بیشتری بر عملکرد دلالان داشته باشید تا مصرف کنندگان واقعی را اینقدر بازی ندهند.
متاسفانه از چند روز قبل شاهد ثبت نام خودروهای پرفروش بودم در بازار توسط افرادی ناشناس بودم که به هیچ نمایندگی وابسته نبودند!!
1397/3/12
شک نکنید که دست خودرو سازها و دلالهای نمایشگاهی و نمایندگیهاشون توی یه کاسه هست
1397/3/12
اونی که سی میلیون تومان اضافی بابت خودروی چینی پرداخت می کند باید در عقلش
شک کرد چون این خودروها با زدن اولین استارت ده میلیون تومان افت قیمت دارند!!!
1397/3/12
تیترتون خیلی درست هست
"وقتی نظارتی نیست"
واقعا این نظارت کجا رفته؟
1397/3/13
خیر من کوپا ثبت نام نکردم که انصراف بدم چون دنبال قیمت قطعی بودم. از شهر خودرو که اومدم رفتم یک جکs5 نوشتم که شنیدم بد نیس قیمتشم قطعی بود
1397/3/14
کار خوبی کردی
جک اس 5 قیمت جدیدش 123میلیون اعلان کرد و از نظر من مفت گران است.
قیمت چینی نباید بیشتر از 100میلیون باشد
1397/3/16
چقدر بدبخت شدیم که ماشین های چینی خیابون های ما رو پر کردن.
1398/2/8
سلام
الان دوباره خرید و فروش حواله های کوپا فلگشیپ ترکونده ...!!!
همه سایت های آگهی خودرو زدن حواله فلگشیپ نیوفیس با ۱۲ آپشن اضافه موتور ۲ لیتری توربو و اسب بخار ۱۸۸و....
والا آدم گیج میشه
با این وضعیت
جالب اینکه تو سایت شرکت سازنده( ریگان خودرو) و شرکت خدمات پس از فروش (شهر خودرو) هیچ خبر یا اشاره ای به این مدل نشده....!!!
ولی حواله هاش (که ۷۵ براش دادن)
با قیمت بالای ۲۰۰ میلیون خرید و فروش میشن !!!