موضوعات داغ

پورشه کاین کوپه رقیب بی ام و X6 می شود؛ نبرد کوپه کراس های سریع آلمانی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
احتمالا شما نیز با دیدن نسل جدید پورشه کاین به این فکر کرده اید که این خودرو نیاز به یک نسخه اسپرت تر دارد. در این خصوص باید این خبر خوب را بدهیم که خود کمپانی سازنده نیز به این مساله فکر کرده است و حالا چراغ سبز آغاز پروژه ی طراحی و تولید این مدل نیز صادر شده است.
این خودرو که احتمالا کاین کوپه نام خواهد داشت دارای طراحی متفاوتی در بخش عقبی و سقف خود است و می توان رگه هایی از مدل جدید پانامرا را در آن مشاهده کرد. سقف این خودرو همانند مرسدس بنز GLE کوپه و بی ام و X6 شیب دارد.

پورشه کاین کوپه

پورشه کاین کوپه

در بخش فنی نیز پیش بینی می شود که پورشه از موتور V6 تویین توربوی خود با حجم 2.9 لیتر در این خودرو استفاده کند که دارای 434 اسب بخار قدرت و 550 نیوتن متر گشتاور است. موتور قوی تر این خودرو نیز دارای 8 سیلندر و 4 لیتر حجم است و می تواند 542 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور تولید کند.
هنوز مشخص نیست که آیا این شاسی بلند جدید دارای نسخه هیبریدی نیز خواهد بود یا نه اما اگر چنین باشد شاهد استفاده از موتور 3 لیتری 6 سیلندر در کنار یک الکتروموتور و باتری 41.1 کیلووات ساعتی خواهیم بود که مجموع قدرت آنها به 45 اسب بخار و گشتاور آن نیز به 700 نیوتن متر می رسد.
این مدل که در کنار کاین به تولید خواهد رسید احتمالا در هفته ها و یا ماه های آتی به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد