موضوعات داغ

جلب رضایت مشتری، اولویت اصلی کرمان موتور

عکس مطلب اول
در شرایط فروش بهمن ماه 96 کرمان موتور، مدل‌های نسل جدید هیوندای النترا با قیمت قطعی 147 میلیون و 800 هزار تومانی و همچنین سود مشارکت 18 درصد و سود انصراف 15 درصد ثبت سفارش شد که در این شرایط فروش پیش پرداخت 70 میلیون تومانی از مشتریان دریافت شده تا در مرداد، شهریور و یا مهرماه 97 خودروی مذکور به آنان تحویل داده شود، اما باتوجه به خروج آمریکا از برجام و ترس شرکت‌های بزرگ جهانی، گویا شرکت خودروسازی هیوندای از تامین قطعات "هیوندای النترا" امتناع کرده و باعث شده است تا شرکت کرمان موتور قادر به تامین و آماده سازی خودروی النترا برای مشتریان خود نباشد، به همین منظور شرکت خودروسازی کرمان موتور برای جلب رضایت مشتریان خود، چهار انتخاب پیش روی مشتریان قرار داده است که جزییات بیشتر آن به شرح زیر است.
اول از همه اینکه گروه خودروسازی کرمان موتور در صورت اینکه مشتریان تمایل به دریافت هزینه پرداختی خود داشته باشند، علاوه بر هزینه دریافت شده از سوی مشتریان، گروه خودروسازی کرمان موتور سود مشارکت و همچنین 15 میلیون تومان به عنوان پاداش وفاداری به مشتریان خود پرداخت خواهد کرد، این درحالیست که لزومی برای پرداخت پاداش 15 میلیون تومانی وجود ندارد.

هیوندای النترا

هیوندای النترا


مابقی انتخاب‌ها مربوط به تعویض خودرو می‌شود و مشتریان گروه خودروسازی کرمان موتور می‌توانند از بین 3 محصول این شرکت از جمله "هیوندای سانتافه"، "جک S5" و همچنین خودروی "جک S3" یک اتومبیل را به عنوان جایگزین انتخاب کنند، البته انتخاب هیوندای سانتافه به معنی پرداخت هزینه بیشتر به عنوان مابه التفاوت خواهد بود.
برای شاسی بلند هیوندای سانتافه، گروه خودروسازی کرمان موتور قیمت نهایی 367 میلیون تومان در نظر گرفته است که اگر مشتریان هیوندای النترا تصمیم به خرید آن داشته باشد، تخفیف 10 میلیون تومانی دریافت خواهند کرد.
برای شاسی بلند جک S5 قیمت مصوب 123 میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است و اگر هم نسخه کوچک‌تر جک S3 را انتخاب کنید، با قیمت 86 میلیون و 900 هزار تومان در اختیار ثبت نام کنندگان هیوندای النترا قرار خواهد گرفت.
در پایان باتوجه به شرایط اعلام شده، می‌توان اقدام گروه خودروسازی کرمان موتور را به فال نیک گرفت و یک اقدام بی سابقه در راستای منافع مشتریان در نظر گرفت، هرچند مشتریان کرمان موتور و ثبت نام کنندگان خودروی "هیوندای النترا" باید در سریع‌ترین زمان ممکن جهت تغییر انتخاب خود اقدام کنند، زیرا خودروهای قابل تغییر دارای ظرفیت محدود هستند و باتوجه به شرایط حاکم در بازار و افزایش قیمت شدید اتومبیل، خرید از کارخانه می تواند بهترین انتخاب برای آنان باشد.

نظرات کاربران

16 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/28
یک کلاه برداری بزرگ از طرف کرمان موتور صورت گرفته حداقل 5000 خودرو النترا ثبت نام شده که با اجرایی نکردن وعده خود برای هر ماشین 100 میلیون سود میکند که در مجموع 500 میلیار می شود من 5 ماه پیش 70 میلیون پول دادم اون زمان نه ترامپ از برجام خارج شده بود و نه خبر دیگه ای بود و همون موقع باید ماشین ها رو میوردن قیمت النترا اون زمان 180 میلیون بود البته وارداتی و الان 280
1397/3/28
واقعا دیگه از شما انتظار نداشتیم که خبرهای فرمایشی یه خودرو ساز که پول و مال مردم را از بین برده انتشار بدید .
شما باید حامی این مردم اسیب دیده باشید .
این رسمش نیستتتت
1397/3/28
چه منتی هم گذاشته واسه 15 میلیون
خیال کردی خیلی زرنگی!!!
یا النترا رو تحویل میدی یا پول النترا به قیمت روز
تحت هیچ شرایطی کوتاه نمیایم
1397/3/28
واقعا تاسف آور هست که همچین چیزی رو منتشر میکنین.بشخصه شما رو همیشه منتشر کننده مشکلات مردم در زمینه خودرو میدونستم.خودرویی که کرمان موتور قرار بوده ۱۴۰ میلیون به ما تحویل بده الان با ۲۸۰ میلیون تومن هم نمیتونیم بخریم.همون موقعی که ما ثبت نام کردیم وارداتی این خودرو به راحتی در بازار با ۱۸۰ میشد بخری که بخاطر سی میلیون ارزانتر بودن خودرو وارداتی فریب خوردیم.الان ارزش پول ما نصف شده هیچ زیان نخریدن خودرو به امید شرکت کرمان موتور هم مزید بر علت شده.آنهم در شرایطی که شرکت به گفته خودش پول ما رو همون موقع تبدیل به دلار کرده و ریخته به حساب کمپانی.بسیاری از کسانی که از کرمان موتور ماشین خریدن خودشون طلا فروختن یا ماشینی داشتن که با نصف قیمت امروز فروختن.از همه اینها گذشته فریب دادن خریداران به یه اصل کلی در بازار تبدیل شده بنظرم بهتر بود که از خیر سود انتشار این آگهی میگذشتین و قاطعانه طرف خریدار بینوا رو میگرفتین.سود شما در استقبال مردم از سایت شما هست .متشکرم
1397/3/28
همش تقصیر خود مردمه که هول هولکی میرن و بدونه اینکه قرداد را بخونن امضا میکنن و خوشحالن که تا پرنشده تونستن ثبت نام کنند و مثلاً خودشون را زرنگ میدونن پس هرچی سرشون بیاد حقشونه تازه در بهمن 96 جکs5 قیمتش 99بود و حالا 23وخورده ای گرون شده و باید با قیمت روز بخرن یعنی 23 24میلیون گرونتر و تازه میفهمن چه کلاه قشنگی خودشون سر خودشون گزاشتن.
1397/3/28
شرکت کرمان موتور با تبلیغ گسترده تولید داخلی ؛ با اعلام قرارداد مونتاژ خودرو از شرکت هیوندای در سال 95؛ پیش فروش خودرو در بهمن ماه؛ چندین میلیون دلار از سرمایه های مصرف کنندگان داخلی را جذب کرد.
در این راستا با اعلام مکرر مدیران فروش و مصاحبه های مختلف(از جمله 18 اردیبهشت96)پیش بینی شدن تحریم و عدم تحویل خودرو در قرارداد با هیوندای را اعلام کرد تا اطمینان مضاعف در مصرف کنندگان ایجاد شود.
حال با افزایش افسارگسیخته قیمت دلار و گرانی شدید قیمت خودرو که خود ناشی از سیاست خودرو سازان داخلیست؛ بدنبال سود بیشتر؛ بعد از 6 ماه استفاده از پول مردم؛ قرارداد را به بهانه تحریم کنسل نموده است!!
قراردادی که بعلت پیش بینی تحریمها در قرارداد (با اعلام مسولین کرمان موتور)ابدا مشمول فورس ماژور نیست.
وحتی اگر اگر اگر قرارداد کنسل شده است؛که ناشی از کوتاهی مدیران کرمان موتور در قرارداد است غرامت زیادی که در قرارداد دیده شده ؛ حق مصرف کنندگان است و نه کرمان موتور.

مطمینا گرانتر فروختن خودرویی که با ارز 4000 تومان در بهمن به مردم فروخته شده؛حال با ارز بیش از7000 تومان ؛سود بیشتری را به جیب کرمان موتور سرازیر میکند.
1397/3/29
جالب اینه که هنوز تحریم نشدیم و بعد 5 ماه تازه رفتن قطعه بخرن؟؟؟؟
1397/3/29
جلب رضایت؟ کرمان موتور لیفان ها و جک هاش رو انداخت به ملت، پولها رو زد به جیب و از ورشکستگی درومد، بعد توقف تولید لیفان ها رو شروع کرد (فقط بعد از سه سال تولید مثل لیفان ۶۲۰ ۱۸۰۰) ، حالا با همون پولها میخواد رضایت اونایی که النترا خریدن رو جلب کنه؟ هنوز فاکتور های ممهور به مهر نمایندگی کرمان موتور رو دارم که لیفان ۶۲۰ ۱۸۰۰ اش که ۳۵۰۰۰ تا کار کرده بود، به روغن سوزی افتاد! حاضرم رسانه ایی اش کنم. آره رضایت که حتما!
1397/3/29
من پولم داشتم ولی از تجربه خرید جک اس5 اتومات که از کرمان موتور خریدم و با کلی دردسر فروختم دیگه به کرمان خودرو اعتماد نکردم و طرفش نرفتم
بهمن ماه 96 سانتافه 2017 کرمان موتو قیمت بازار 297 بود ولی حالا داره میگه بیایید 367 بخرید تازه منت 10میلیون تخفیف سر مردم میزاره
چرا به نرخ قیمت دلار موقع ثبت نام دلار به مردم نمیده
نباید گول وعده های کرمان خودرو را بخورید
پا فشاری کنید همون النترا را بده قرارداد قطعی بوده این عین قش در معامله است راحت نگذرید
مسخره تر اینه که ماشین چینی را به قیمت الان میخواد بندازه به مردم
جنایت اینکار جنایت
1397/3/29
درسته که کرمان موتور و دیگر خودروسازهای داخلی به این روش کلاه برداری میکنن اما مقصر اصلی خود مردم هستند که با این روشهای پیش فروش بازم صف میکشن تا ماشینی را پیش خرید کنن که توی جاهای دیگه دنیا به صورت اقساط بدن بهره سه ساله میفروشن
پس خلایق هر چه لایق
1397/3/29
ماشالا قیمت ماشین چینی هاشم به روز حساب میکنه!! اگه قراره حق مشتری ضایع نشه باید با همون قیمت قطعی بهمن حساب کنه برای تعویض. چون النترا رو با قیمت قطعی بهمن ثبت نام کرده.
1397/3/29
دوستان چطوری میشه کمپین برعلیه کرمان خودرو راه انداخت یا شکایت کرد؟
1397/3/29
دوستان عزیز خودرو بانکی من همیشه فکر میکردم که شما مستقل هستید و خبرهای فرمایشی ندارید. البته از اینکه حد اقل کامنت های دوستان رو سانسور نکردید ممنونم. کاش یه مقاله هم از طرف مردم و هموطنایی که کرمان موتور کلاه گذاشته سرشون گزارش کنید فقط (نه جانب داری) تا درد مردم شنیده بشه. امیدوارم در میان سایر رسانه های فرمایشی شما اینطور نباشید همون‌طور که طی این چند سال اینطور فکر کرده ایم.
1397/4/3
این نوع تیتر زدن خیانت به اعتمادیه که مردم به سایت شما داشتن..
1398/1/13
اینقدر پیگیری و شکایت و صبر کردیم تا به ماشین خودمون رسیدیم و رو سیاهی به ذغال موند شکایت و پیگیری برای بقیه موارد هم ادامه داره به امید موفقیت
1402/7/13
با سلام بنده در برج دهم 1401در فروش نقدی یک دستکاه جک s5 ثبت نام کردم با تحویل 120روزه که خودرو باید در خرداد تحویل می دادند که با دو ماه تاخیر تحویل دادند ولی الان پس از تماس های تلفنی که چرا طبق قرارداد باید با 36درصد سود سالانه دو ماه محاسبه و جریمه دیر کرد باید پرداخت می کردید ولی کسی جواب گو نیست این چطور مشتری مداری است که حق مشتری را شرکت بالا می کشد و کسی جوابگو نیست لطفا اکر کسی این پیام مرا می بیند جواب به این جانب بدهد چون بنده به این نتیجه رسیدم که طی شکایت از طریق دادکاه پیگیری نمایم. با تشکر حامدی هستم