موضوعات داغ

وانت 250 اسب بخاری فولکس واگن در راه جزیره سبز

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
فولکس واگن این هفته قوی ترین مدل وانت آماروک را معرفی کرد و این خودرو قرار است از ماه سپتامبر در بازار انگلیس عرضه شود. این مدل به یک موتور دیزلی با قدرت بیش از 250 اسب بخار و گیربکس دستی مجهز است.
این موتور تنها در تیپ فول هایلاین آماروک قابل انتخاب است و جایگزین موتور قوی قبلی که 221 اسب بخار قدرت و 550 نیوتن متر گشتاور داشت خواهد شد. البته مدل 201 اسب بخاری آماروک همچنان در بازار حضور خواهد داشت و می توان آن را با گیربکس 6 دنده دستی و یا 8 دنده خودکار خریداری کرد.

فولکس واگن آماروک

فولکس واگن آماروک

موتور جدید آماروک از نوع توربودیزل است و با 3 لیتر حجم می تواند 254 اسب بخار قدرت و 580 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی موتور این خودرو با استفاده از یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک و سیستم چهارچرخ محرک 4Motion به چرخ ها انتقال پیدا می کند.
در خصوص تجهیزات فول ترین مدل آماروک نیز باید به سیستم مالتی مدیا، تهویه خودکار، صفحه لمسی، دوربین دید عقب، رینگ های 18 اینچی، تودوزی چرم، چراغ های زنون، سنسورهای پارک جلو و عقب و سیستم ترمز خودکار اشاره کرد.

فولکس واگن آماروک

فولکس واگن آماروک

فولکس واگن آماروک به رقابت با مرسدس بنز X کلاس خواهد پرداخت که بر اساس نیسان ناوارا ساخته شده است و مدل X220d آن می تواند 161 اسب بخار قدرت و مدل X250d می تواند 188 اسب بخار قدرت تولید کنند. اما اصلی ترین رقیب مدل فول آماروک مدل X350d است که موتور 3 لیتری توربودیزلی آن 254 اسب بخار قدرت و 550 نیوتن متر گشتاور دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد