موضوعات داغ

تاخت چری تیگو 7 ، شاسی‌بلند لوکس مدیران خودرو در غیاب وارداتی‌ها

عکس مطلب اول
این روزها با بالارفتن بی‌سابقه قیمت خودروهای وارداتی و ممنوع شدن واردات آن‌ها، قطعاً بسیاری از مشتریان این قبیل خودروها، یا توان خرید خود را از دست داده و یا اینکه این مبالغ به لحاظ عقلانی توجیه و ارزش پرداخت را برای آن‌ها ندارد.
از سوی دیگر بازار شاسی‌بلندها نیز به عنوان پرطرفدارترین بخش خودروهای وارداتی با توجه به شرایط اخیر، ممنوع شدن واردات و پیش فروش مدل‌های 2018 همانند سایر خودروها به طرز چشمگیر رشد داشته و به طور مثال محصولات هیوندای توسان و کیا اسپورتیج، دو برند کره‌ایی خوش فروش بازار که همواره پرطرفدارترین شاسی‌بلندهای وارداتی بودند به محدوده 400 میلیون تومان و حتی بالاتر از آن هم رسیده که عملاً آن‌ها را از دسترس خرید بسیاری خارج می‌نماید.
حال این تقاضای بازار قطعاً از طریق چینی‌های مشابه تامین می شود که در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته اند و می توانند در شرایط کنونی در حیاط خلوتی که با ممنوعیت واردات ایجاد شده، راحت‌تر از قبل خود را نشان دهند. چری تیگو 7 را باید نخستین چینی بدانیم که از نظر طراحی خودرویی بروز است و در حال حاضر و با توجه به قیمت‌های نجومی وارداتی‌ها، نظر بسیاری روی این خودرو رفته است.

چری تیگو 7

چری تیگو 7

این شاسی‌بلند چینی با توجه به آپشن‌های متنوع و رفاهی، هم‌اکنون با قیمت مناسب (البته با مقایسه قیمت‌های جدید وارداتی‌ها که به اوج رفته‌اند)، لقب لوکس‌ترین شاسی‌بلند این رده قیمتی بازار را به خود اختصاص داده که در مقابل بهای محصولات نسبتاً مشابه کره‌ایی با برچسب قیمت حدود 400 میلیون، تقریباً ارزش خرید بیشتری را پیدا کرده است.
چری تیگو 7 قطعاً این روزها می‌تواند از فرصت استفاده کرده و خود را به خوبی نشان دهد اما این فرصت تنها به دستان این محصول مدیران خودرو نیست و به نظر می‌رسد راه برای دیگر چینی‌های بازار و مخصوصاً خودروهایی که به صورت ساخت داخل باشند، بسیار هموارتر شده است.

نظرات کاربران

18 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/10
قیمت فول این ماشین 23000 دلاره که با دلار 4200 تومنی حدودا 97 میلیون در میاد. 170 میلیون کجا 97 میلیون کجا!!!!!! خودروبانک از شما بعیده این آشغالا رو با این قیمت تبلیغ کنید!!!!!
1397/4/11
فکر نمی کنم ۲۳۰۰۰ دلار باشه الان سانتافه ۲۰۱۹ پایه قیمتش ۲۵۰۰۰ دلاره.
البته عوارض واردات ۴۰ درصدی ckdهم باید حساب کنید.
1397/4/11
شما مثله اینکه خیلی وقته ایران تشریف نداشتید. این ماشین کاملا مونتاژی هست و روی واردات قطعاتش گمرکی سنگینی میخوره در ضمن مالیات هم یادت نره، بابت خرید ماشین مالیات هم باید بدی.
1397/4/11
مسئله اینجاس که دلار 4200 نیست
1397/4/11
پسرم اگه این باید ۹۷تومن باشه پس تویوتا رافور هم باید۱۴۰باشه نه۶۵۰ و دنا باید ۳۰تومن باشه نه۵۰و.....
1397/5/11
سوارش شدی که اسمشومیزاری آشغال؟بعدش کدوم ماشینه وارداتیه که قیمتش توی ایران دوبل نشه؟بازم نصبت به برندهای دیگه که بعضی هاشون سه برابرقیمته واقعیشه بهتره.اول تحقیقاتت راجع به قیمتاروکامل کن بعد نظربده.درضمن هرماشینوکه سوارشدی ومیتونی بشی راجعش نظربده
1397/4/11
رو که رو نیست این لگن رو با ماشین کره ای مقایسه میکنن و تنها علت این پررویی ها ذلالت محض مردم هست که با هر قیمتی که این مونتاژ کارها میدن میرن میخرن
1397/4/11
آشغال؟؟؟
مزه دهنت نيست داداش گذشت اون روزا
همه كه ايرانخودرو نيست
بي شك اين ماشين كم از كره اي ها نداره
خيلي ماشين با كيفيت و مدرني هست
1397/4/11
قطعا برای ندید و بدیدهایی مثل شما این ماشین با کره ای یکی هست ، صد سال دیگه هم چین به کره نمیرسه چون فقط مثل مونتاژ کارهای ایرانی فکر سود و منفعت هست نه رضایت مشتری و گسترش بازارش
1397/4/11
مدرن !!!!
تو رو خدا از این حرفها نزنید ، با کیفیت و مدرن !!!!خخخخخخخخخ
1397/4/11
طراحی داخل یاین خودروبخصوص داشبورد خیلی خیلی ابتدایی و خام هست ضمنا قدرت موتور اصلن به بدنه و فرم ماشین نمی خوره چطور جرات مقایسه یک همچین عجیب الخلقه ای رو با لو کس های بازار کردین؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1397/4/11
اول این که این سبک طراحی داشبورد الان مد شده و حتی مدلهای گران قیمت هم طراحی خلوتی رو داشبورد دارند.
قدرت موتورش هم خوبه توسان و اسپورتیج الان با موتور۲۰۰۰ سی سی و ۱۴۵ اسب بخاری عرضه میشن.
قیمت هم که الان فعلا همه چیز بی صاحب شده.
1397/4/11
الان شما داری این ماشین چینی رو با چی مقایسه میکنی میگی ارزش خرید بالاتری داره!!! اختلاف قیمت این با اونا 1 میلیاردم باشه باز نسبت به اونا ارزش خرید بالاتری قطعا نداره.
1397/4/11
بااین تبلیغ شما قیمتش این تا 300میلیون هم میره حواستون باشه شرکت فروشنده سرتون کلاه نذاره
1397/4/11
چقدر بدبخت شدیم،ماشین لوکسمون شده این،خواهشن دیگه شما نمک رو زخممون نپاشید و تبلیغ این آشغالارو نکنین
1397/4/11
خسته نباشید از تبلیغهاتون ، با این کار فقط اعتبار خودتون رو پایین میارین ، هنوز صد سال موندن به کره برسن
1397/4/12
والا عجب آدماي كودني پيدا ميشه!!!!
دوست عزيز ارزونترين شاسي بلند كره اي شده ٤٠٠ ميليون! حالا تيگو ٧ با ١٧٢ ميليون تو اين بازار خيلي ماشين خوبي هست اگه پول نيم ميليارد دارين معطل چي هستين برين سانتافه بكنن تو پاچتون ! همه خوششون مياد تويوتا و هوندا سوار بشن اما وضعيت بازار نميذاره
1397/4/12
سلام به دوستان. من توسان و اسپرتیج تا حالا سوار نشدم. اما الانترا 2014 حدود یک ماه دستم بود و کاملا میدونم چجور ماشینیه.
تیگو7 رو رفتم نمایندگی تست کردم. البته راننده نمایندگی پشت فرمون بود. ماشین خیلی پر شتابیه. باور کنین موتورش کاملا جوابگوست. من نظرم در موردش کاملا عوض شد آخه اولش با ذهنیت چندان خوبی سوارش نشدم. اما بعدش دیدم که واقعا باید در مورد چینیهای رده بالا تجدید نظر کرد. من که خیلی خوشم اومد و بوضوح احساس کردم فاصله چینیها با کره ایها خیلی کم شده.