موضوعات داغ

همکاری برلیانس با ب ام و جدی تر شد،؛ iX3 چینی می شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بی ام و رسما تایید کرد که مدل تمام الکتریکی iX3 از سال 2020 در کشور چین تولید و از آنجا به سایر نقاط جهان صادر خواهد شد. تولید بی ام و iX3 در کشور چین بخشی از سرمایه گذاری مشترک بین بی ام و و گروه خودرویی برلیانس در چین است و این دو شرکت یک کمپانی مشترک با نام بی ام و برلیانس اتوموتیو (BBA) را در چین تاسیس کرده اند.
شرکت BBA شامل دو تاسیسات تولیدی در تیژی و دودانگ چین است و قرار است تا سال 2019 520 هزار دستگاه خودرو را به تولید برساند. سال گذشته نیز این تاسیسات موفق شدند دو سوم فروش 560 هزار دستگاهی بی ام و در بازار جین را تولید کنند.
بی ام و iX3 اما قرار است در تاسیسات جدید این شرکت در شنیانگ و از سال 2020 تولید شود. نسخه مفهومی این خودرو اوایل امسال در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شده بود و حالا رسما اعلام شده است که تولید این مدل در چین انجام خواهد شد.

بی ام و iX3

بی ام و iX3

بی ام و iX3 در بخش فنی خود از یک موتور برقی با قدرت 270 اسب بخار استفاده می کند که نیروی مورد نیاز خود را از یک باتری 70 کیلووات ساعتی تامین می کند. این خودرو با هر بار شارژ می تواند 400 کیلومتر را طی کند و شارژ کردن باتری های آن با سیستم شارژر سریع 150 کیلووات ساعتی تنها به 30 دقیقه زمان نیاز دارد.
در این خودرو به طرز آینده نگرانه ای همه ی مجموعه های موتور، گیربکس و واحد کنترل الکتریکی درون یک پکیج جاسازی شده اند و همین مساله استفاده از این قوای فنی را در سایر خودروهای آینده نیز به آسانی میسر می کند. قیمت این مدل گرچه هنوز اعلام نشده است اما مطمعنا ارزان تر از مدل بنزینی این خودرو نخواهد بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/26
بعدشم پارس خودرو تولید می کنه با قیمت 10 میلیارد !