موضوعات داغ

سالاد تُند فرانسوی؛ رنو مگان RS با قدرت و گشتاور بیشتر معرفی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
رنو همانطور که در سال گذشته وعده داده بود، مدل قوی تر از رنو مگان RS را با بروز رسانی هایی در پکیج RS Trophy به بازار عرضه کرده است. برای شروع، این هاچ بک داغ فرانسوی مجهز به یک موتور 1800 سی سی چهار سیلندر توربوشارژر شده که 296 اسب بخار قدرت و 400 نیوتون متر گشتاور را تولید می کند که نسبت به نمونه های عادی، افزایشی بیست اسب بخاری در قدرت و ده نیوتون متری در گشتاور را در این خودرو شاهد هستیم. جعبه دنده این مدل از نوع دستی است، اما نمونه اتوماتیک با گشتاوری در حدود 420 نیوتون متر نیز قابل سفارش خواهد بود.
یک سیستم تعلیق سفت تر و شاسی فنجانی و دیفرانسیل قابل تنظیم از دیگر امکانات رنو مگان RS جدید هستند.در قسمت رینگ و لاسیتک نیز رنو از لاستیک های بریجستون و رینگ های نوزده اینچی آلومینومی استفاده کرده که وزن هر کدام از چرخ ها به حدود دو کیلوگرم می رسد.

RS Trophy

RS Trophy

از آنجایی که مگان RS یک خودروی دیفرانسیل جلوست، شاهد بروز رسانی در ترمز های جلو و استفاده از دیسک های برمبو هستیم و با بروز رسانی هایی که در قسمت جلو بندی صورت گرفته، خودرو بهتر می تواند شوک های وارده را جذب کرده و تعادلش را حفظ نماید.با پرداخت هزینه های اضافی، مشتریان می توانند صندلی های گرانتر Recaro را سفارش دهند که موقعیت بهتری برای رانندگی فراهم می کند و تنظیمات بیشتری نیز برای آنها وجود دارد.

RS Trophy

RS Trophy

از نظر عملکرد فنی، تنها اطلاعات مربوط به مدل شش دنده منتشر شده است. شتاب صفر تا صد مگان RS ارتقا یافته 5.7 ثانیه بوده که یک دهم ثانیه از مدل استاندارد سریعتر می باشد. رنو مگان RS Trophy در پایان سال جاری میلادی قابل خرید خواهد بود و رقیب اصلی هوندا سیویک Type R محسوب می شود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/30
افزایشی بیست رقمی در قدرت و ده رقمی

از نظر ریاضی مشکل داره این جمله
1397/4/31
ممنون بابت تذکر، اصلاح شد.
1397/4/31
سلام عالیه این ماشین اگر وارد میشد رقیب خوبی برای گلف بود
1397/4/31
یدونه مگان سفارش میدم تو جا لیوانیاشم دوغ باشه