موضوعات داغ

مینی کراس اوور به سبک میتسو؛ میراژ کراس در راه است

عکس مطلب اول
میتسوبیشی با تولید یک کوپه جدید نام اکلیپس را مجددا زنده نکرد بلکه از این نام نمادین در یک کراس اوور استفاده کرد و برای اینکه مشتریان این کراس اوور را با خودروی اسپرت و 2 در اکلیپس اشتباه نگیرند یک پسوند کراس به انتهای اسم آن اضافه کرد. گزارشی از سایت Response.jp نشان می دهد که یکی دیگر از مدل های میتسوبیشی آماده تبدیل شدن به کراس اوور است.
طبق شایعات، میراژ که یک هاچبک کوچک و ارزان قیمت است مدل بعدی میتسوبیشی است که یک کراس اوور بر اساس آن ساخته خواهد شد. البته مشخص نیست که آیا با ورود این کراس اوور مدل هاچبک میراژ به کلی حذف می شود یا نه. میتسوبیشی می توانست این هاچبک را در کنار میراژ کراس به فروش برساند و مشتریان متوجه نمی شدند.
این گزارش جدید با گزارشات دیگر که گفته بودند میراژ یک هاچبک کوچک باقی می ماند در تضاد است. با توجه به ادغام رنو-نیسان-میتسوبیشی اینطور تصور می شد که نسل بعدی میراژ بر اساس رنو کلیو ساخته می شود. اکنون اینطور گزارش می شود که میراژ می تواند معادل نیسان جوک در محصولات میتسوبیشی باشد که فروش خوبی در امریکا نداشته است.

میتسوبیشی اکلیپس کوپه

میتسوبیشی اکلیپس کوپه

میراژ به هر شکلی که در آینده در بیاید، احتمالا به موتور سه سیلندر 0.9 لیتری توربوشارژ مجهز خواهد شد. طبق این گزارش این موتور برای مدل پایه میراژ خواهد بود که 94 اسب بخار قدرت تولید می کند. این یک ارتقا نسبت به مدل فعلی میراژ است ولی در مقایسه با دیگر کراس اوورهای کوچک بازار اصلا شگفت انگیز نیست. طبق شایعات احتمال عرضه یک موتور 1.5 لیتری توربودیزل و یک مدل الکتریکی نیز وجود دارد.

میتسوبیشی اکلیپس کراس

میتسوبیشی اکلیپس کراس

علاوه بر این شایعاتی درباره بازگشت نام لنسر نیز وجود دارد با این حال اگر شایعات صحت داشته باشند این مدل نیز مانند اکلیپس به یک کراس اوور تبدیل می شود. در حال حاضر این اتفاق ممکن است برای میراژ یا لنسر رخ دهد. به نظر نمی رسد خودروسازان بتوانند به سرعت یک کراس اوور جدید برای مشتریان بسازند. فروش تمام خودروسازان رو به کاهش است و از نظر اقتصادی کاملا معقول است که یک خودروساز خودرویی را تولید کند که مردم در عمل آن را می خرند.
اگر میتسوبیشی مدل کوپه اکلیپس یا لنسر یا گالانت را مجددا احیا کند این خودروها هر چقدر هم که دوست داشتنی یا در مقایسه با رقبا استثنایی باشند باز هم کسی آنها را نمی خرد زیرا مردم خواهان کراس اوور هستند و اینطور به نظر می رسد که میتسوبیشی تصمیم گرفته است خواسته مردم را برآورده کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد