موضوعات داغ

قیمت نجومی تویوتا هایلوکس صفر کیلومتر در بازار آزاد؛ وقتی هیچ چیز منطقی نیست

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
این روزها آشفتگی بازار خودرویی کشور به جایی رسیده که هر کس هر خودرویی که در پارکینگ خود دارد، هر قیمتی که صلاح بداند را برای آن در نظر می گیرد! از افزایش قیمت ناگهانی فولکس واگن های ماموت خودرو گرفته تا تویوتا و بی ام و حتی داخلی هایی چون رنو ساندرو. صد در صد این افزایش قیمت که به نظر می رسد اکثر آنها بی منطق و بدور از انصاف است، به خودروهای پر تقاضایی چون تویوتا هایلوکس نیز رسیده است. پیکاپ مخصوص آفرود که در داخل بازار به دلیل فقر عرضه محصولات متنوع، طرفداران زیادی دارد و حتی مدل های تیونینگ شده حرفه ای برای آفرود سنگین را می توانید مرتب در سطح خیابان ها ببینید.
تویوتا هایلوکس دو کابین با فیس لیفت جدید که مدتی توسط ایرتویا در مدل های 2016 عرضه شده بود، به دلیل قابلیت هایی که در آفرود به کمک تعلیق و شاسی حرفه دارد، مورد توجه این دسته از علاقمندان به آفرود است و حتی مدل های قدیمی و کارکرده آن نیز مورد استقبال بازار دست دوم ها است. اما همین خودرو در مدل 2016 صفر کیلومتر قبل از تعطیلات سال جدید شمسی، قیمتی زیر 400 میلیون تومان داشتند اما حال با این شرایط پیش آمده برای ارز و گرانی عجیب و غریب وارداتی ها، قیمت آن به بیش از 700 میلیون تومان نیز رسیده است. قیمتی که البته دارندگان این خودرو به تشخیص خود این قیمت را انتخاب کرده اند زیرا چند سالی است که این خودرو اصلاً وارد و عرضه نشده و این مدل ها نیز از بسیاری قبل به صورت صفر کیلومتر در بازار وجود دارند.

تویوتا هایلوکس 2016

تویوتا هایلوکس 2016

توصیه می کنیم اگر حتماً قصد خرید تویوتا هایلوکس را دارید، سری به مدل های 2015 کم کار کرد بزنید که با توجه به استهلاک بسیار پایین این خودرو به راحتی می توانید یک نمونه سالم و بدون ایراد را پیدا کنید. تویوتا هایلوکس 2015 کم کارکرد حدود 400 میلیون تومان قیمت دارد و با توجه به اینکه خرید و فروش خودرو این روزها به سختی انجام می شود، براحتی می توانید حتی با قیمت های کمتری نیز خودرو را خریداری کنید. همچنین در بازار می توانید به راحتی مدل های 2014 سالم را نیز به تعداد زیاد پیدا کنید که قیمت هایی به مراتب مناسب تر نسبت به مدل 2016 دارند.
هر دو مدل قبل از 2016 و فیس لیفت شده 2016 از نظر فنی تفاوتی با یکدیگر ندارند و هر دو به پیشرانه 2.7 لیتری بنزینی مجهز شده اند و تنها از نظر چهره و امکانات مدل های 2016 کمی کامل تر و جدیدتر است.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/7
چه وضع تاسف باریه
بالاخره چی میخاد بشه؟
1397/5/7
هایلوکس یه وانته. حالا این سوال مطرحه اگه کسی با این قیمت اون رو خرید باهاش چیکار می کنه؟ چی بار می زنه؟ آجر؟ گوسفند؟ لوازم خانگی؟ هندوانه؟ شاید هم طلا؟؟؟
1397/5/8
هایلوکس دیگه تو ایران ماشینی نیست که مثل وانت بار بزنی
بالای نود درصد صاحب های هایلوکس برای تفریح و خارج جاده و جنگل و دشت و بیابون رفتن اینو میگیرن که هم ماشین نسبتا لوکسی باشه که با کلاس باشه هم تو اون شرایط کم نیاره
مگه هر وانتی برای بار بردنه؟
1397/5/8
مگه نیسانه که باهاش چیزی بار بزنن؟؟؟ ذهنت از وانت فقط بار زدنه؟ این ماشین یا برای آفرود استفاده میشه یا برای مدیر هایی که مناطق صعب العبور میرن مثل مدیرهای راه سازی یا ... هست. وقتی اطلاعی از عملکرد ماشین ندارین الکی حرف نزنین
1397/5/8
علیرضا اگه وانت برای بارزدن نیست پس برای چیه؟
**خل بودن محفظه بار براش گذاشتن
1397/5/8
واقعا با شرایط که وجود داره دیگه مبنای قیمت ماشین خارجی باید دلار قرار داد. با این سقوط آزاد ریال من نوعی ترجیح می دم که ماشینم نفروشم مگه اینکه واقعا نیاز مالی داشته باشم. از شب عید تا الان که این پست میزارم ارزش دلار ۲.۲ برابر ریال شده . و این روند بدون تردید همچنان ادامه دارد.
اگر این ماشین نسبت به پارسال قیمتش ۳ برابر شده منطقی چون
۱- قیمت دلار ۳ برابر شده
۲- واردات ماشین متوقف شده
1397/9/23
خودروی ۲۰هزار دلاری در تمام جهان یعنی اقتصادی و ارزان و کاربردی ولی تو ایران یعنی لوکس! همه چیز داره به دلار محاسبه میشه ولی درآمدهای مردم به ریال مفلوکه اونم به پایین ترین مقدار ممکن،