موضوعات داغ

عجیب و محبوب،؛ نیسان جوک رکورد شکست

عکس مطلب اول
هشت سال از ورود نیسان جوک به بازار انگلستان می‌گذرد و حالا نیسان اعلام کرده است که در این مدت توانسته یک میلیون دستگاه از این خودرو را به فروش برساند. تولید نیسان جوک در کشور انگلستان در کارخانه نیسان در ساندرلند انجام می شود. بنابر اعلام نیسان این کمپانی در هر 105 ثانیه یک دستگاه نیسان جوک را تولید می کند و سال گذشته موفق شد ۹۵ هزار دستگاه از این خودرو را در بازار اروپا به فروش برساند.
یک میلیونومین دستگاه از نیسان جوک به رنگ آبی و از تیپ Tekta بود که این رنگ یکی از جدیدترین رنگ هایی است که به رنگ های قابل سفارش برای نیسان جوک اضافه شده است.
مدیر تولید نیسان تولید یک میلیون دستگاه از نیسان جوک را یک اتفاق خوب برای این کمپانی می‌داند، به گفته او تا هشت سال پیش هیچ خودرویی شبیه به نیسان جوک در بازار وجود نداشت و این خودرو را باید یک اتومبیل نوین در کلاس خود دانست.

نیسان جوک

نیسان جوک

نیسان جوک در مدل ۲۰۱۸ خود نیز تغییراتی را تجربه کرده است تا بتواند بهتر در بازار رقابت کند نیسان جوک چهارم مدل از محصولات نیسان است که توانسته به تولید بیش از یک میلیون دستگاه دست پیدا کند. مدل های دیگری که بیش از یک میلیون دستگاه از آن تولید شده است شامل نیسان قشقایی با تولید 3 میلیون دستگاه، نیسان میکرا با تولید 2.4 میلیون دستگاه و نیسان پریما با تولید 1.5 میلیون دستگاه هستند.
جالب اینجاست که نیسان جوک در بازار استرالیا اقبال چندانی نیافت و فروش آن امسال نسبت به سال گذشته 27 درصد کاهش پیدا کرده و تنها 89 دستگاه از این خودرو در بازار استرالیا به فروش رسیده است تا این لحظه نیز تنها 360 دستگاه از نیسان جوک برای بازار استرالیا به فروش رفته است که در مقایسه با سال گذشته کاهش 52 درصدی را نشان می دهد.
نیسان در نمایشگاه خودرو ژنو در سال جاری مدل بروز رسانی شده را به نمایش گذاشت که این خودرو دارای تزئینات مشکی رنگ، رینگ های آلیاژی جدید، چراغ های مه شکن LED و رنگ های جدید برای بدنه است.
نیسان همچنین طراحی غربیلک فرمان مدل جدید این خودرو را نیز تغییر داده است و طراحی نشانگرهای پشت آمپر نیز کاملا جدید هستند همچنین نیسان جوک جدید به همراه سیستم صوتی BOSE عرضه خواهد شد. این سیستم صوتی دارای بلندگو های مخصوصی است که در پشت سر راننده کار گذاشته شده‌اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد