موضوعات داغ

آینده ای متفاوت در انتظار موتورسیکلت ها؛ تنوع طراحی و سرعت پاک

عکس مطلب اول
تا کنون کانسپت های زیادی از موتورسیکلت های برقی دیده نشده است اما شرکت فنلاندی RMK طرحی خلاقانه برای این دسته از موتور سیکلت ها در نظر دارد.
کانسپت این شرکت فنلاندی E2 نام دارد که به خوبی میتواند ما را به آینده نزدیک کند. در موتورسیکلت های عادی همیشه شاهد یک زنجیر یا کمربندی هستیم که موجب حرکت و جلوبردن چرخ عقب میشود. اما این شرکت به صورت متفاوتی عمل کرده است. به این صورت که در این موتور سیکلت از پیشرانه استوانه ای شکلی استفاده میشود که به چرخ عقب متصل شده و بدون نیاز به زنجیر نیروی محرکه را به چرخ عقب منتقل میکند.
پیشرانه الکتریکی 67 اسب بخاری این موتور سیکلت از باتری استفاده خواهد کرد که تنها با 2 تا 3 ساعت شارژ، رانندگی بین 120 تا 130 مایل (190 تا 210 کیلومتر) را امکان پذیر میکند.
گشتاور پیشرانه این موتورسیکلت حدود 319 نیوتن بر متر و حداکثر سرعت آن حدود 160 کیلومتر بر ساعت (100 مایل بر ساعت) خواهد بود که بسیار خوب به نظر میرسد. بر اساس گفته های مدیر طراحی این شرکت چرخ عقب استفاده شده در این موتورسیکلت حتی از چرخ های عقب استاندارد و معمولی هم سبک تر خواهد بود.
قیمت E2 در حدود 29,220 دلار خواهد بود و با وجود ساخته نشدن هیچ نمونه ای از آن این مدل با پرداخت مبلغ 2,340 دلار قابل پیش خرید می باشد. به نظر میرسد تولید این محصول تابستان امسال در مقیاس محدودی آغاز میشود و همچنین شرکت RMK برای نمایش E2 در نمایشگاه موتور سیکلت Helsinki MP19 بین یکم تا سوم فوریه سال 2019 برنامه ریزی کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد