موضوعات داغ

شرایط پیش فروش برلیانس H220 با 21 میلیون تومان پیش پرداخت اعلام شد + جدول

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
گروه خودروسازی سایپا از پیش فروش نقدی برلیانس H۲۲۰ تیپ معمولی خبر داد. سایپا 15 درصد سود مشارکت و 12 درصد سود انصراف برای خریداران در نظر گرفته است.
گفتنی است شرکت برلیانس در حال حاضر با شرکتهای نامدار در فرایند طراحی و تولید محصولات خود همکاری می‌کند و در حال حاضر محصولات این شرکت علاوه بر تولید در ایران به کشورهایی چون آفریقای جنوبی، برزیل، پرو، شیلی، الجزایر، استرالیا، فیلیپین و سنگاپور صادر می‌شود.
از سوی دیگر طراحی خودروی برلیانس H220 که عرضه آن آغاز شده از سوی شرکت طراحی خودروی ایتالیایی پینین فارینا صورت گرفته و مصرف سوخت این خودرو 6.5 لیتر در 100 کیلومتر و حجم موتور آن 1600 سی‌سی است. این پیشرانه یارای تولید 102 اسب بخار قدرت را دارد و این میزان از نیرو به واسطه یک گیربکس 5 سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک از نوع AMT به چرخ های جلو منتقل می شود. گفتنی است که گیربکس AMT از مکانیزم تعویض دنده هوشمند با ساختار گیربکس دستی برخوردار است و به همین دلیل نمی تواند عملکردی به دقت گیربکس های اتوماتیک متداول را ارائه دهد.

توضیحات

شرایط فروش برلیانس H220 و برلیانس H230 سایپا

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/20
سلام
موتورش ۱۵۰۰ سی سی هست لطفاً اصلاح نمایید
1397/5/20
دوستانی که برلیانس سری 200 دارند خرید انرا توصیه
می کنند از نظر کیفیت و هندلینگ عرض می کنم.
1397/5/23
اصلا بدرد نمیخوره ، من آبان 96 تحویل گرفتم همون روز اول کمک های جلو مشکل داشت و هنوز هم بعد از 12 بار مراجعه و شکایت مشکل حل نشده و تازه غربیلک فرمون هم کج شده بعد از آچار کشی که نتونستن با میزان فرمان صافش کنن و مشکل کمک هم به قوت خودش باقیه. در کل اصلا خدمات پس از فروش ، کیفیت خودرو ، لذت رانندگی بدرد بخور نیست ، قیمت قطعاتش رو از خیابان ملت یه آمار بگیر نظرت عوض میشه . تازه من با اینکه 18 ماهه چکی با 5 درصد سود برداشتم که قیمتش با رینگ برام 40700 دراومد ولی بازم مثل ... پشیمون هستم
1397/5/20
من سرمو کجا بکوبم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1397/5/20
آقا مگه قانون نگزاشتن نهایت تحویل 30 روز؟
این چطور قانونیه که ی شرکت زپرتی راحت زیرپا میگذاره؟
1397/5/20
سلام دوستان اقا نخرید که آشغاله. من یه دونه مدل 95 دارم.همون اوایل کمپرسور کولر سوزوند. تا حالا چهار بار کمپرسور کولر سوزونده. عملا یک ماشین بدون کولر میخرید. عاجزانه خواهش می کنم نخرید. رنگ داشبوردش همون روز اول میره. سیستم صوتیش هیچی نداره. هیچ به معنای واقعی کلمه. پارکابیهاش پلاستیک بی کیفیته و به سادگی نابود میشه. رنگ ماشین یک لایه است و به سادگی از بین میره. تنها چیز فریبنده ای که داره ظاهر نسبتا زیبا و رانندگی نرمه که اون اصلا در برابر ضعف کولر اهمیتی نداره. قصد دارم بیارمش در شرکت سایپا آتیشش بزنم تا شاید چهار نفر کمتر این ماشین رو بخرن