موضوعات داغ

یک معادله چند مجهولی؛ قیمت خودرو تابعی از نرخ ارز و میزان عرضه است

عکس مطلب اول
تحولات چند روز گذشته در حوزه سیاسی نشان از آن دارد که دستکم تا یک‌سال آینده شاهد اتفاق خاصی برای کاهش یا رفع تحریم‌ها نخواهیم بود و برای دوران اقتصاد مقاومتی باید آماده شویم.
به نقل از دنیای خودرو، در کوتاه‌مدت و میان‌مدت کاهش قیمت‌ها اتفاق رخ نمی‌دهد. این تحلیل فعالان بازار خودرو است.
تحولات چند روز گذشته در حوزه سیاسی نشان از آن دارد که دستکم تا یک‌سال آینده شاهد اتفاق خاصی برای کاهش یا رفع تحریم‌ها نخواهیم بود و برای دوران اقتصاد مقاومتی باید آماده شویم. بدین‌ترتیب احتمالا در ماه‌های آینده باید تدبیری بیندیشیم تا بتوانیم بر بازار ارز مسلط شده و جلوی هرگونه افزایش قیمت را بگیریم. از طرفی نباید اجازه کاهش تولید به‌دلیل مشکلات ناشی‌از تحریم‌ها داده شود زیرا در غیر این صورت، شاهد افزایش دوباره قیمت خودروها خواهیم بود.
با کنار هم گذاشتن این مولفه‌ها بدون‌شک به این نتیجه خواهیم رسید که قیمت خودرو در ماه‌های آینده و شاید تا انتهای سال جاری تابعی از این اقدامات خواهد بود. بنابراین اگر قصد خرید خودرو را دارید، بهتر است بدانید وقفه در خرید، به نوعی می‌تواند ریسک محسوب شود.
پس تردیدها را کنار گذاشته و اگر مصرف‌کننده واقعی هستید، به قصد خرید وارد بازار شوید. زیرا احتمالا در آینده نزدیک و میان‌مدت شاهد کاهش قیمت‌ها نخواهیم بود و تنها می‌توانیم امیدوار باشیم مسئولان با تدابیر لازم بتوانند جلوی افزایش قیمت‌ها را بگیرند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/27
یعنی هر وقت کلمه "اقتصاد مقاومتی" رو می شنوم کهیر می زنم!!! یعنی مشخصه که رانت و فساد و دلال بازی و گرونی از سر و روی این جمله می باره!!!
1397/5/27
خدا خیرشان بده ..... ملت راضی هستند پراید رو 40 میلیون بخرند فقط خواهش میکنیم ترتیبی اتخاذ شود که ملت برای خرید زیاد در صف نایستند ...
1397/5/28
;-)
1397/5/28
حالا اونی که قصد خرید خودرو داره یا داشته و الان دیگه نمیتونه با این تعاریف باید بره بمیره دیگه !!!؟؟؟