موضوعات داغ

شرایط پیش فروش جک J4 اتوماتیک ویژه عید غدیر + جدول

عکس مطلب اول
گروه خودروسازی کرمان موتور به مناسبت عید غدیرخم، پیش فروش خودروی سدان جک J4 اتوماتیک را آغاز کرده است که مشتریان می‌توانند از تاریخ 10 شهریورماه لغایت 15 شهریور ماه سال جاری، نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند.
در شرایط فروش کرمان موتور آمده است که خودروی سدان جک J4 اتوماتیک با قیمت غیرقطعی و به نرخ روز با پیش پرداخت 50 میلیون تومان ثبت سفارش خواهد شد که موعد تحویل آن آذرماه سال جاری بوده و مشتریان می‌توانند از سود مشارکت 19 درصد و سود انصراف 16 درصد بهره مند شوند.

شرایط پیش فروش جک J4 اتوماتیک

شرایط پیش فروش جک J4 اتوماتیک


در ادامه بد نیست بدانید که شرکت سازنده از موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری بر روی جک J4 استفاده کرده است که موفق به دریافت استانداردهای "یورو 5" شده و می‌تواند خروجی قدرت 103 اسب بخاری در دور موتور 6000 داشته باشد که با هدایت این نیرو به سمت چرخ‌های اتومبیل، می‌توان به حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرد. علاوه بر این، شرکت خودروسازی "JAC" برای انتقال گشتاور 146 نیوتن متری پیشرانه اتومبیل که در دور موتور 4500 بدست می‌آید، از یک گیربکس انتقال متداول CVT با حالت‌های رانندگی "اسپرت" و "برف" استفاده کرده است که خروجی آن به رینگ‌های 15 اینچی آلومینیومی جلو خواهد رسید، هرچند بر روی چرخ‌‌های عقب هم رینگ و لاستیک‌های مشابه استفاده شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/10
همین مونده ملت 100 تومن پول این لگن رو بدن ؟؟ آخه کی میخره با این قیمت کرمان موتور جان نچایی یه وقت ضرر نکنی