موضوعات داغ

بزودی، فروش ویژه 40 هزار خودرو بدون امکان معامله توسط ایران خودرو و سایپا

عکس مطلب اول
فروش در حاشیه بازار درمانی برا التهاب بازار خودرو. نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان ایران: به مناسبت عید سعید غدیرخم و طبق توافق حاصل شده، شرکت خودروسازی سایپا فروش ویژه محصولات خود را با قیمت روز و زمان تحویل به مشتریان درهفته آینده شروع خواهد کرد.
در این طرح فروش ویژه که به مناسبت عید سعید غدیرخم خواهد بود 20 هزار دستگاه از خودروهای ناقصی ایران خودرو که قطعات آن‌ها تامین شده است و 20 هزار خودرو از محصولات سایپا پیش فروش خواهند شد.
در این بین عده ای نیز پول های سرگردان خود را راهی بازار خودرو کرده اند و با تبلیغات فراوان درصدد افزایش قیمت خودرو و گرفتن ماهی از اب گل آلود بازار خودرو هستند. با این طرح و فروش 40 هزار خودرو در حاشیه بازار دست کسانی که درصدد سودجویی و افزایش قیمت ها هستند قطع خواهد شد و قیمت خودرو با کاهش صف خریداران تعدیل و به قیمت واقعی خود نزدیک خواهد شد. با این روش هنگام باز شدن سایت فروش خودروسازان، خریداران واقعی می‌توانند با موفقیت خودروهای پیش فروش را ثبت نام کنند.
فروش در حاشیه بازار تجربه موفقی است که در دهه 70 برای بازار خودرو انجام شده و با نتایج مثبتی همراه بود است. امیدواریم که این طرح که به مناسبت عید سعید غدیرخم می‌باشد بتواند درمانی بر التهابات بازار خودرو باشد و قیمت خودرو روند کاهشی را سپری کند.
گفتنی است که براساس اطلاعات اولیه این خودروها با قیمت روز به فروش خواهند رسید و همچنین امکان خرید و فروش و صلح تا یکسال برای مشتریان وجود نخواهد داشت.

بروزرسانی در 10 شهریورماه: آخرین اطلاعات از پیش فروش محصولات ایران خودرو و سایپا (شنبه 10 شهریورماه) در این صفحه

نظرات کاربران

38 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/9
اخه دبیر نادان دهه هفتاد ماشین مینوشتی دو سال بعد تحویل میدادین بعدش هم فروش اینترنتی نداشتین هر چی به صلاح جیب خودتونه دارین تبلیغ میکنین.
1397/6/9
بله دیگه الان وقتشه چون با زیرکی و برنامه ریزی دقیق و حساب شده و با هماهنگی , حسابی قیمتهارو کشیدین بالا , حالا وقت عرضه اس .
تبریک میگم به مافیای خودرو بازم موفق شدین.
1397/6/9
واقعا مسولین یا نمیخان و یا نمیتونن به این آشفته بازار سر و سامان بدن؟ الان تو این شرایط بیان ماشینا رو خانوادگی بدن. اگه خانواده ایی ماشین داره، دیگه ثبت نام نکن. مثلا خانواده ایی که ماشین بالای 50 تومن داره، پرایدو میخواد چیکار؟ پس حتما میخاد دلالی کنه. بعدشم ماشین که فروش رفت تو ستدش قید شه تا سه سال غیر قابل و فروش و هیچ دفتر خونه ایی حق ثبت نداشته باشه و تعویض پلاکم نشه.
1397/6/9
این خیلی خوبه اگه واقعا نذارن تا یکسال بفروشن ماشینشونو دلالا کمتر میان
1397/6/12
ساده نباش همش فیلمه
1397/6/9
ماشینو چند سال ديگه ميخوان بدن مردم که تا یکسان امکان صلح وجود نداره
خود اينا دارن از آب گل آلود ماهی ميگيرن
چه برسه به دلالان زیر دست خودشون
1397/6/9
20 هزار خودرو ناقص ! تاکید می کنم 20 هزار خودرو ناقص، همینجوری یهویی قطعاتش تامین شد، بعد همینطوری یهویی از هفته دیگه 40 هزار خودرو وارد بازار میشه و قیمت میاد پایین !!!
خودتی عزیزم ! قیمت رو تا یه حدی بردین بالا که مردم دیگه نتونند حتی به ماشین چینی و کره ای فکر کنند و رهام و رانا جدید معرفی می کنید و قیمتشو در یه سطحی قرار میدین که گزینه ی بهتری واسه انتخاب نمونده باشه و با همون کیفیت قبلی ماشین تولید می کنید !
والا شیطون باید بیاد از شماها درس بگیره !!!
1397/6/9
فقط نداشتن امکان صلح کافی نیست تا دلالها رو دور کرد
راهی که بهتر جواب میدهد محدودیت سن ثبت نام کننده است در طرح عید تا عید ایران خودرو خودم شاهد اومدن خانواده ی 5 نفره واسه ثبت نام خودرو بودم
بچه های این اقا حدود سنی 10تا 16 سال رو داشتن
اگر محدودیت سنی از 18 سال بزارن تعدادی از این دلالها کاسته میشوند و افزایش اخرین ثبت نام از شش ماه به یک سال تا شاید کسی بتونه واقعا برای مصرف شخصی خودش ماشین ثبت نام کنه
1397/6/9
ایران خودرو که تا تابستون 98 محصولات پرمتقضایش رو فروخته
سایپا هم تا بهمن 97 فروخته محصولاتش رو
یعنی در بهترین حالت اگه کسی موفق به ثبت نام بشه 6 ماه دیگه میتونه پراید تحویل بگیره بدون قیمت قطعی و با یکسال عدم حق واگذاری!
به نظر میادیه جو خبری با جنبه ی تبلیغاتی، اونم درست قبل از استیضاح وزیر باشه و نه چیز بیشتر.
1397/6/9
اینا هنوز نفهمیدن مردم از سایت نمیتونن بخرن یا ما رو مسخره کردن؟!
بعدشم درد بازار پراید و 206 و سمند نیست؟؟!!(البته قطعه تموم بشه اینا هم درد میشه تا آخر سال)
درد بازار اون 207 و ال نودی هست که شده 100 میلیون!!!
تا زمانی که شرایط فروش مثل کرمان موتور هر ماه برای مدل های پرفروش باز نشه وضع همینه!
برای مثال قیمت جک اس3 از کارخانه تا بازار 10 تا 20 تومن اختلاف داره ولی 207 از کارخانه تا بازار 50 تا 60 میلیون اختلاف داره!!!چون کرمان موتور میفروشه ولی ایران خودرو نه!!
واقعا این دو دوتا چارتای ساده برای مسولین مشخص نیست؟؟؟؟ یا دوربین مخفیه؟!
بعد نکته اساسی اینجاست که حتما باید عید بشه تا 40هزار خودرو یهو پیدا بشه بذارن برای فروش؟! تحریم که بودیم الان از آسمون قطعه نازل شد یهو؟!
سوال آخر:
اگه خودرو بود چرا زودتر نذاشتید که بازار سر به فلک نکشه! اگه هم نیست که بلند داد بزنید"نداریم"!!! دیگه حرف زدن از پایین اومدن قیمت یه جوک بی مزه شده...
1397/6/9
به جای پیش فروش کردن مجدد خودرو بیان اون خودرو هایی که قبلا پیش فروش کردن تحویل بدن الان خیلی ها خودرو هاشونو پس از چند ماه تاخیر هنوز تحویل نگرفتند و همچنان پیش فروش خودرو ادامه داره !
1397/6/9
تورو خدا کم سر مردم کلاه بزارید بخدا مردم گناه دارن چوب خدا میره تو آستینتون یه روز......
1397/6/9
موقع فروش اينترنتي خودرو دسترسي به سايت تقريباغيرممكنه و بعد از چند ساعت هم محصولات تمام ميشه ، خيلي ازكارمنداي ايران خودرو و سايپا هم درحال خريدو فروش خودرو به صورت كارتكس براي دريافت سود هستن و به فكر مردم عادي نيستن بايد يه فكري بحال اين كارمنداي بي وجدان حرام خوار كرد
1397/6/9
40 هزار خودرو که هیچ 400 هزار خودرو هم که باشه بازم نصیب دلالهای بی شرف میشه
1397/6/9
این مسخره بازی ها چیه ؟,کسیکه پول ماشین را کامل داده مالک ماشینه کسی حق ندارد بگه من اجازه فروش نمی دم!!
1397/6/10
سلام
این که نشه تا یکسال خرید فروش کرد ایده نسبتا خوبیه برا جلوگیری از دلالی
1397/6/11
حتما خودت دلالی صد تا خریدی میخای بفروشی ناراحتی چرا اجازه نمیدهند !! خوب معلومه چون همه دلال شدن مردمی که دوست دارن ماشین دار بشند نمیتونن بخاطر این دلالا
1397/6/9
اگر با این کار به اصطلاح دست دلالان کوتاه بشه فکر عواقب اینکار را کردید اگر فردی ماشین خرید چند ماه بعد نیاز به پول داشت مثلا برای خرید خانه پول کم داشت خواست ماشین را بفروشم چکار کنه ! کسانی که این قوانین را درست میکنند به عواقب اش هم فکر کنه
تازه از لحاظ قانونی هم مشکل داره مالک حق فروش داره
1397/6/10
نخره داداش ماشین بره خونه بخره مگه مجبور چندتا ماشین داشته باشه
1397/6/9
از ماست که بر ماست
به قول یه بنده خدایی ما خودمون انتخاب کردیم اینطوری زندگی کنیم ... حالا من نمیدونم ما دقیقا یعنی کی!!!
با این مسئولین همین وضعی که داریم واقعا معجزه الهی محسوب میشه
شما یه نگاهی به گذشته کنید ببینید از بالاترین مقام اجرایی تا وزرا و مدیران و مسئولین قبلی الان دقیقا کجان؟ ایا کسی هست که درست بوده باشه ؟
1397/6/10
اونایی که سال پیش نقدی خرید کردیم رو هنوز تحویل ندادن تا اونجایی که میدونم ایران خودرو تا یک سال دیگه هر چی ماشین میتونه تولید کنه رو هم ثبت نام کرده خدا میدونه کی این ماشینا رو تحویل بدن یا اصلا ندن قیمتشم که اصلا معلوم نیست چی بشه به نظر من این یک جو تبلیغاتی برای کاهش قیمت ماشینه و بس
1397/6/10
کی شروع شدکی تموم شد؟ا
اصلاثبت نامی درکاربود؟
شایدم یه نظری خونوادگی بود
به مانرسید!
اگه مردی بیاوسط میدون
میگیدچهل هزارتادارید؟بزاریدنمایندگی
همونجابیایم بخریم
نقدی!
1397/6/10
سلام چرا ایران خودرو ماشین های که مردم در ۹۶ ثبت نام کردن و زمانش گذشته رونمیدن. مردم و خودشون رو مسخره کردن .
تحویل ماشین من مرداد ماه بوده ولی هنوز دعوت نامه هم نیومده . واقعأ ایران خودرو یه مشت دزدن
1397/6/10
ماشین من تحویل تیر بود هنوز خبری نیست
1397/6/11
من نمیدنم چه ویاری داریم واسه خرید ماشین صفر !!! بابا شما که می بینید اینا انقدر بی شرف بازی در میارن خوب برای چی اصلا صفر میخرید که بعد چند ماه مجبورتون کنند که بیشتر پول بدید واسه تحویل ماشین یا اصلا هیچ جوابی بهتون ندن !!!؟؟؟ والا ماشین دست دوم سالم هم پیدا میشه ! من خودم 7 ماهه ماشین دست دوم خریدم، هم سالمه، هم تمیزه، کاملا راضی ام ! من نمیفهمم برای چی باید حتما ماشین صفر خرید !!!!؟؟؟؟ خوب خودتون میزارید ازتون سو استفاده کنند !!!!!!!!!
1397/6/10
این ملت بدتر از اینها حقشون .....وام 25 میلیونی یادم نرفته چجوری همه صف کشیدن . ..
کلا توی صف کشیدن استادیم ..
آفرین تا میتونید بخرید و صف بکشید ....
1397/6/10
همچنین امکان خرید و فروش و صلح تا یکسال برای مشتریان وجود نخواهد داشت.
این یه تیکه از جملرو متوجه نشدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خواهشا توضیح بدین؟؟؟؟
1397/6/11
واسه دلال ها اینکارو کردن که نتونند حواله ها رو به هر قیمتی که دوست داشتن توی دیوار و شیپور و تگرام و جاهای دیگه بفروشند. البته کار درستی نیست ولی تاثیرگذاره ! البته اندکی !!!
کار درست تر اینه که دلالی رو جرم اعلام کنند. به این صورت که مثلا دلالی از 1 تا 5 میلیون تومن 6 ماه حبس داشته باشه با جریمه نقدی، از 5 تا 20 میلیون 1 سال حبس و جریمه نقدی، از 20 تا 50 میلیون 2 سال حبس و جریمه نقدی، از 50 تا 100 میلیون 5 سال حبس و جریمه نقدی، همینطوری تا 1 میلیارد، از 1 میلیارد به بالا هم بدون رو در بایستی اعدام ! اگه این اجرا بشه اونوقت میخوام ببینم کی جرات داره بره واسه پر کردن شکم زن و بچه دلالی کنه !؟ دلالی کار درستی نیست و کار کاملا غیر اخلاقی و عامل ضربه به اقتصاد میشه که داریم با چشم می بینیم ضربه هاشو. که البته این سیستم دلالی بازی رو هم خودشون زحمت کشیدن درست کردن و مردم رو بهش عادت دادن ولی محض اطلاعتون این مدلی که بنده پیشنهاد کردم، خیلی از کشور ها انجام میدن چون میدونند چه ضربات محلکی میتونه بزنه به خاطر همین دلالی و سو استفاده مالی (اختلاس) با تایین رقم جرم محسوب میشه ! حتی توی بعضی کشور ها حتی دلالی کردن جرمش از قتل سنگین تره و مساوی با جرم های سیاسی مجازات داره !!! شاخ هاتون دراومد !؟ برید تحقیق کنید تا خودتون ببینید !
تنها دلیل اینکه این وضعیت توی کشور ایجاد شده، فساد سیسماتیکه ! یعنی اون بالاییه دزدی میکنه، من و شما با خودمون میگیم، خوب اون که اونقدر برد، من حالا میخوام مثلا 100 میلیون ببرم و الی آخر..... و اینگونه میشه که قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود !
1397/6/11
سلام
بنده در تیرماه امسال با ماشینم تصادف کردم و در تاریخ 22 تیرماه کلیه کارای تشکیل پرونده و نظریه کارشناس امداد خودرو برای تعیین خسارت به ماشین جهت تعویض کلی خودرو و ... انجام شد.قرار بود در 10 روز کاری میزان خسارت رو به من اعلام کنن که این 10 روز دقیقا شد 30 روز، تا اینجاش زیاد غریب نیست واسه هیچکس...
سر 30 روز باهام تماس گرفتن و گفتن فلان مبلغ خسارت برات تعیین شد و شما باید فلان مبلغ واریز کنید برای دریافت خودروی جدید...به همون متصدی گفتم همین امروز میام برا واریز،گفت نه فردا بیا (محل زندگیم شهرستانه) هرچی اصرار کردم گفت نمیشه و نیا.خلاصه فرداش 250کیلومتر رفتم که همون امداد خودرو کارت بکشم گفتن متصدی تعویض خودرو نیستش!!
جالبه کارتخوان امداد خودرو هم رو میزش بود و فکر نکنم انقد سخت بوده باشه که همکاراش از پسش برنیان
هر چی هم زنگ زدم رو گوشیش جواب نداد..حتی یه شماره حسابم بم ندادن پول واریز کنم تو بانک...متنم زیاد شد ولی ارزش داره خوندنش...با احازتون فرداشم رفتم که گفتن حضرت والا ماموریت تهرانه، دیگه از کوره در رفتم و هر چی تونستم بهشون گفتم ولی گره از کارم باز نشد...اون روز 7 نفر دیگه هم بودن مثل من، بهمون گفتن فردا بیاین که میشد 23 مرداد خلاصه فرداشم رفتیم متصدیه حضور داشت و با کمال خونسردی گفت سایت بستس و نمیشه واریز وجه کرد!!!؟!به همین راحتی...
تا همین امروز هم که خبری نشد
اینو گفتم که بدونید ن تنها خود ایران خودرو بلکه امداد خودرو که میگه ما جدا هستیم از ایران خودرو دروغ محضه...
مردم این وسط دارن خون دل میخورن فقط
یا علی
1397/6/13
اینا هیچ غلطی نمیکنن برایرضایت مردم یا رفاهشون هر روز یه بامبول جدید هرروز یه خواب جدید میبینن برای مردم تحویل خودروها معلوم نیست توروخدا ثبت نام نکنید روی اینا کم شه بسه چقد آخه خاری وذلت من پارسال 206 ریختم نمیدونستم این التهاب وجد خواهد داشت با وقاحت هرچه تمامتر نمایندگی میگه هنوز تحویلیهای قبل روندادیم شما که جای خود
الهی فقط خیر نبینن همه اشخاصی بنحوی دارن خون مردم رو توشیشه میکنن
1397/6/11
هزارتا راه هست برای دور زدن این راهکار مسخره!!!
دلال جماعت اگه بخواد همینا رو هم میخره یکسال میذاره انبار میکنه بعد میفروشه
تازه اینجوری حتی قیمت اینایی که تو بازار هست بیشتر هم میشه
1397/6/11
اي بابا اين چه حرفيه يه سر به بازار خودرو بزنيد خيلي راحت همه رو قولنامه اي ميفروشن و وكالت بلاعزل به طرف ميدن مگه ميتونن جلوي خريد و فروش دلال رو بگيرن خود ايران خودرو و سايپا و پرسنل شون دارن دلالي مي كنن ننگ بر هر چي آدمه كه داره به اين ملت مظلوم ظلم ميكنه
1397/6/11
اجازه فروش ندارن؟
خب قولنامه میکنن کی میفهمه؟
1397/6/11
سلام. کسی اطلاع داره سایپا چه خودروهایی عرضه میکنه.
ایران خودرو هم همینطور؟
1397/6/11
سلام. کسی اطلاع داره سایپا چه خودروهایی عرضه میکنه.
ایران خودرو هم همینطور؟
1397/6/11
ميگم به نظر شما با اين همه تحريم ايا امكان خريد محصولات رنو مثل ال نود و ساندرو هست ؟؟؟؟؟؟

اصلا توليد مي شوند؟؟؟؟
ايا ساندرو جز اين ٤٠هزار خودرو هست
من الان بخوام يه ساندر بخرم تكليفم چيه؟؟؟
1397/6/11
ایا اقساطی میباشد؟
و تحویل فوریه؟
1397/6/14
در طول تاریخ بشریت ؛ ادم های جنایتکار و ظالم زیادی زیسته اند
ولی شما روی همه یزیدیان را سفید کرده اید