موضوعات داغ

رقابت درون خانوادگی؛ مقایسه عملکرد بی ام و سری هفت با سه پیشرانه مختلف + فیلم

عکس مطلب اول
امروزه بسیاری از شرکت‌های بزرگ خودروسازی به همراه محصولات جدید خود پیشرانه‌های مختلفی عرضه می‌کنند و شرکت خودروسازی "بی ام و" هم می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده خودرو در جهان باشد که تمامی محصولات خود را با پیشرانه‌های متنوع به مشتریان عرضه می‌کند. اما همیشه این سوال بوجود می‌آید که یک خودرو با کدام پیشرانه می‌تواند عملکردی بهتری داشته باشد، به همین منظور در ادامه فیلمی از "بی ام و سری 7" و مقایسه آن در مدل‌های مختلف 740i، مدل هیبریدی 740e و همچنین در مدل دیزلی 740d آماده شده است که می‌توانید در انتهای مقاله شاهد آن باشید.
قبل از تماشای ویدیو بد نیست بدانید که نسخه 740i به یک موتور 3 لیتری بنزینی توربوشارژر مجهز شده است که می‌تواند خروجی قدرت 326 اسب بخاری و گشتاور 450 نیوتن متری داشته باشد و به گفته کارخانه شتاب صفر تا صد 5.5 ثانیه به ثبت برساند.
علاوه بر این، نسخه دیزلی 740d هم یک موتور 3 لیتری توربوشارژر دیزلی دارد که خروجی قدرت آن به 320 نیوتن متر رسیده و می‌تواند خروجی گشتاور 680 نیوتن متری داشته باشد که با هدایت این نیرو به سمت چرخ‌ها، حداقل شتاب صفر تا صد 5.2 ثانیه طبق ادعای شرکت سازنده بدست خواهد آمد.
در آخر هم به مدل هیبریدی 740e خواهیم رسید که به یک موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی 2 لیتری توربوشارژر مجهز شده و می‌تواند خروجی قدرت 326 اسب بخاری به همراه گشتاور 500 نیوتن متری داشته باشد که این مدل هم طبق ادعای شرکت سازنده می‌تواند شتاب صفر تا صد 5.5 ثانیه داشته باشد، اما در عمل می‌توانید شاهد عملکرد آن در فیلم زیر باشید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد