موضوعات داغ

توانایی عجیب بوگاتی در پیچ ها + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
هنگامی که صحبت از اتومبیل ها و سرعت می شود ناخودآگاه نام بوگاتی به ذهن می‌رسد و این خودرو را باید پادشاه تمام خودروها در سرعت دانست.
جدیدترین مدل بوگاتی با نام شیرون نیز جایگزین مدل قدیمی ویرون شده است بوگاتی ویرون به خودی خود اتومبیلی فوق العاده سریع بود و به عنوان سریعترین اتومبیل زمان خود شناخته می شد با این وجود ما شیرون با اتکا به قدرت بیشتر خود حتی می تواند به سرعت های بالاتری هم دست پیدا کند و همچنان خواهد توانست تا نام بوگاتی را در صدر سریع ترین خودرو ها حفظ کند.
شاید فکر کنید که محصولات بوگاتی تنها برای دستیابی سرعت های بالا و برای حرکت در خط مستقیم طراحی شده اما به تازگی ویدیویی توسط گروه
Carfection در یوتیوب منتشر شده است که نشان می دهد که بوگاتی شیرون توانایی بسیار بالایی نیز در عبور از پیچ ها دارد. پیشنهاد میکنیم که این ویدیو را به هیچ وجه از دست ندهید و مطمئنا از توانایی بالای این خودروی سنگین وزن در پیچ ها متحیر خواهید شد.
پیش از دیدن ویدیو نگاهی هم مشخصات و توانایی های بوگاتی شیرون داشته باشیم این خودرو به یک موتور دبلیو شکل 16 سیلندر به حجم 8 لیتر مجهز است که با کمک چهار توربوشارژر می‌تواند 1479 هزار قدرت و 1600 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این گشتاور با استفاده از یک جعبه دنده سفارشی هفت سرعته دو کلاچه به هر چهار چرخ خودرو منتقل می شود.
شتاب صفر تا صد بوگاتی شیرون تنها 2.5 ثانیه است و در 6.1 ثانیه نیز می‌تواند از حالت سکون به سرعت 200 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. حداکثر سرعت این خودرو به صورت الکترونیکی روی 420 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. دلیل این امر توسط کمپانی این اعلام شده است که فعلاً تایرهایی که بتواند سرعت های بالاتر را تحمل کند ساخته نشده است و اگر تایری مخصوص سرعت‌های بالاتر از 420 کیلومتر بر ساعت به بازار عرضه شود بوگاتی محدودیت را خواهد برداشت. پیشنهاد می کنیم ویدیوی زیر را از دست ندهید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/14
در دنیایی که بوگاتی شیرون وجود داره عاشقای ماشین تو این زندگیشون با صبح تا شب سگ دو زدن برای خرید پراید 40 میلیونی تباه میشه، جالبه چند کیلومتر پایین تر از ایران تو دوبی مثل نقل و نبات بوگاتی ها و لامبوگینی ها و فراری ها تو خیابوناشون ریخته!!!
به نظرتون دیدن این مطالب در سایتای ماشین برامون چه حسی داره ؟! باعٍث میشه عاشقای ماشین یکم از دنیای واقعی خارج شن و در خیالات و رؤیاهاشون سر کنن یا اینکه اونارو روز به روز از زندگی ناامید و خسته تر کنه؟ شایدم هردو.
1397/6/14
بهتر بود این کارو با دیوو انجام میدادن چون بوگاتی دیوو هستش ک صرفا برا این کار ساخته شده
در ضمن 1479هزار قدرت؟؟!!
1397/6/14
واقعا فوق العادس
1397/6/15
همچین با سرعتم داخل پیچ نمی ره ها