موضوعات داغ

بورگوارد در ایران، خودرو تولید می‌کند؛ خط تولید کیان موتور بدون مشکل راه‌اندازی می‌شود

عکس مطلب اول
دیروز طی خبری خودروبانک اعلام کرد که طی دستور وزارت صنعت، شرکت‌های تولیدکننده خودرو نمی‌توانند در خط تولیدهای اجاره‌ای خودرو تولید کنند و این نوع خودروها برای شماره‌گذاری از سوی ناجا و شماره شناسایی VIN به مشکل برخورده‌اند. این مشکل بیشتر گریبان‌گیر شرکت‌هایی چون ریگان خودرو و یا یاران خودرو برای تولید خودروهای کوپا و دامای شده است. در این مقاله البته از شرکت کیان موتور وارنا برای تولید خودروهای بورگوارد نیز نام برده شده بود که طی تماس این شرکت با خودروبانک، این موضوع تکذیب شد و خط تولید در نظر گرفته شده از سوی کیان موتور وارنا برای تولید خودروهای بورگوارد در تملک این شرکت قرار دارد و هیچ مشکلی برای شماره‌گذاری و تعلق VIN وجود ندارد. در ابتدا باید از همکاری این شرکت با خودروبانک کمال تشکر را داشته باشیم در وهله بعدی باید گفت که خبر از سوی کیان موتور وارنا در این شرایط بد این روزهای صنعت خودرو می‌تواند بسیار مسرت‌بخش باشد. بورگوارد برند آلمانی اصیلی است که چند سالی است دوباره احیا شده و به سرعت پای خود را به ایران نیز رسانده است. در بدو ورود این برند به ایران متاسفانه به دلیل معضل توقف واردات خودرو همچون بسیاری از دیگر خودروها پشت گمرک ماند اما حال با انتشار این خبر از سوی شرکت کیان موتور وارنا، به زودی شاهد عرضه محصولات بورگوارد همچون BX7 و BX5 خواهیم بود که در شرایط واردات نیز، قیمت‌های رقابتی مناسبی داشت و حال به نظر می‌رسد در صورت تولید، بتواند کارت برنده بزرگی در مقابل رقبای وارداتی خود داشته باشد.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/18
آلمانی اصیل؟؟
1397/6/18
خدا کنه مثل 2008 نشه که تا اومد یه ماشین با نسبت مناسب کیفیت به قیمت تو ایران تولید بشه هوا رفت
1397/6/18
از اینکه تولید کننده یا حتی مونتاژ کننده بشن خیلی خوبه... ولی اینکه مثل بعضی ها دله دزد بشن خیلی بده
1397/6/18
خودرو بوگوارد روی پلتفرم بایک اسنوا که زیر مجموعه کمپانی فوتون هستند تولد میشه
خود بایک هم شرکت ورشکسته سوءدی ساب رو خریداری کرده.در ضمن برند بورگوارد بیش از 50 سال هست که در این شرایط رقابت شدید خودرو سازی جهان که برندهای خیلی بزرگ هم به مشکل برخوردن هیچ خودرویی تولید نکرده .و کاملن از صنعت خودروسازی دور بوده.
1397/6/18
اگه ارز برای واردات پیدا کرد،تولید کنه.
در این شرایط که قدرت خرید مردم به شدت کاهش پیدا کرده،مونتاژ خودروهای چینی آنهم با قیمت بالا با شکست مواجه خواهد شد.
1397/6/18
منظور از رقابتی ۳۰۰ میلیون بود دیگه انشا اله ۵۰۰ میندازن به مردم ایران از این به بعد
1397/6/18
از نظرطراحی و ظاهری ماشین های قشنگی هستن. از نظر کیفیتی و فنی هم ظاهرا بد نیستن
اگه تولید بشه داخل کشور خوبه . ولی من موندم مگه داخل واردات چیزی هم فروخت؟که الان میخواد داخلی سازیشون کنه!
1397/6/19
ماشین چینی از قبر در اومده رو به اسم آلمانی و با قیمت ۵۰۰ میلیونی میخوان تو پاچه مرفهین بی درد کنن. از طراحی زشت و خدمات ضعیفش هم بگذریم، کدوم آدم عاقلی هیوندای و کیای خوش فروش و با خدمات گسترده رو ول میکنه و میاد بورگوارد چینی بخره؟
1397/6/19
اوایل خوبه بعدش از دو گاری ساز وطنی یاد میگیره چطوری تا د... بندازه به ملت بدبخت ایران